Vierailija

En pysty luopumaan leivästä enkä maidosta. Saako rasvatonta maitoa juoda karpatessa? Entä leipää? Kertoisiko joku? kiitos :)

Kommentit (17)

Olen miettinyt karppaamista, mutta en täysin pysty hiilareista luopumaan. Onko hyötyä edes vähentää hiilihydraatteja vai pitäisikö luopua kokonaan, jotta olisi vaikutusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta kysyisin silti, onko näin, että karppaamisen lait eivät toimi lainkaan, jos linjana on vain vähentää hiilareita? Itse karppasin joskus muutaman viikon kunnolla ja paino tipahti tuolloin mukavasti, nyt tahtoisin jotain vähän " lievempää" .

Vai oletko ikinä lukenut yhtäkään kirjaa??

Et ikinä voi täältä saada niin paljon pohjaa ja tietoa, että niiden perusteella onnistuisit karppaamisessa.

Ei karppaaminen ole yhden yksittäisen ruoka-aineen pohtimista. Tuollainen ääliömäinen kysely kuulostaa just tyypilliseltä " wannabe" -karppaamiselta..

*huokaus*

Hei leivänsyöjä-ap! Kyllä karppaajankin ruokavalioon kuuluu leipä. Itse syön viipaleen ruisleipää päivässä. Tiedän, että jotkut pystyvät syömään aika paljonkin täysviljatuotteita. Pystyminen tarkoittaa sitä, ettei paino ala nousta. Karppaushan perustuu juuri hiilihydraattien laadun muuttamiseen sekä vähentämiseen. Kokonaan ei hiilareista onneksi tarvitse luopua. Oikeat määrät löytyvät kokeilemalla. Syö niin monta leivänviipaletta kuin pystyt painon kääntymättä nousuun.

Jos todella pidät leivästä etkä halua sitä vähentää, valitse joku muu laihduttamistapa, esim. painonvartijat.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat