Vierailija

Sivut

Kommentit (38)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Koska haluan näyttää naiselliselta.

Luonnontilassa karvani rehottavat liikaa, vaikkakin ovat hyvin vaaleita. Ja posliini on mielestäni jotenkin epäluonnollista aikuiselle naiselle ja teettää liikaa vaivaa, jotta jaksaisin sitä ylläpitää.

Mut alapää on miten milloinkin. Menkkojen aikana ihan luonnontilassa, joskus posliini(mies ajelis aina posliinix, mut jotenki mua ahdistaa mennä yleiseen suihkuun sellasena esim. punttiksella)Yleensä on kiitorata/tupsu/jopa sydän =)

Luonnontila on kyllä jotain ihan karmeeta. En voi ymmärtää, miten naiset pystyy olemaan sellaisen pöheikön kanssa. Johan se alapää alkaa haisemaankin vaikka kuinka pesis alakerran päivittäin. YökYökYök.. näyttääkin ihan karmealle.

btw.. siistiikö teidän miehet paikkansa? Meillä siistii :)

Karvoja on vähän eli eivät haittaa. Ja herkkä iho ei tykkää karvojen poistosta, olen erilaisia konsteja kokeillut, mutta on niin tuskaista, että saavat olla.

Nyt on kuitenkin jatkunut tämä " kesämuoti" edelleen, koska tykkään olla kokonaan ilman karvojani. Uskalsin käydä nyt uimahallissakin, eikä siellä kukaan tuijotellut. ((:

Vierailija:

Lainaus:

inhoan sänkeä siellä ja jos illalla ajelen karvat niin jo aamulla pistelee inhottavasti. Siistin tarvittaessa esim. kylpylään mennessä. Miestäkään ei haittaa (tai ainakaan ei ole sanonut), joten annan olla semmosena kun se on.

Vierailija:

Lainaus:

Luonnontila on kyllä jotain ihan karmeeta. En voi ymmärtää, miten naiset pystyy olemaan sellaisen pöheikön kanssa. Johan se alapää alkaa haisemaankin vaikka kuinka pesis alakerran päivittäin. YökYökYök.. näyttääkin ihan karmealle.

btw.. siistiikö teidän miehet paikkansa? Meillä siistii :)

Erikoinen asenne aika monilla nykyään. Tää ajelu/poslarivillitys on vasta aika tuore ilmiö, ja ennenkin on ihan kivasti pärjätty luonnontilaisina :) Pyydän myös saada huomauttaa, ettei kaikilla ole " pöheikkö" " puska" tms. Joillakin on vähän vähemmän karvaa siellä alakerrassa jo valmiiksi.

Hajuun ei karvat puolestaan vaikuta mitenkään (miten ihmeessä ne voisi jotenkin aiheuttaa hajua??). Tuollainen primitiivireaktio karvaisuuteen kertoo mun mielestä kyllä jonkunlaisesta sairaasta suhtautumisesta omaan (tai naisen yleensäkin) alapäähän. Miten se voisi olla jotenkin yököttävää? Surullista että oma luonnollinen keho on joillekin niin vastenmielinen, että aiheuttaa tuollaisia reaktioita.

Tässä vaan ajattelemisen aihetta kaikille jos vaikka mietittäis asiaa vähän laajemmaltikin.

Ja joo, mies ajelee haaruksensa välillä, olen pyytänyt ettei ajelis kun sänki pistää ja näyttääkin niin hullunkuriselta. Ja siistin minäkin välillä, mutta enpä kovinkaan usein (aivan liikaa vaivaa ja haittavaikutuksia)

inhoan sänkeä siellä ja jos illalla ajelen karvat niin jo aamulla pistelee inhottavasti. Siistin tarvittaessa esim. kylpylään mennessä. Miestäkään ei haittaa (tai ainakaan ei ole sanonut), joten annan olla semmosena kun se on.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat