Vierailija

Kommentit (34)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

on kyllä ammattitaidottomuutta myyjän taholta

okei okei. kiinteistönvälittäjä, ammattitaito ja etiikka eivät taida sopia samaan virkkeeseen.

Paljon noista voist tarjota? Kiltisti maksaa se pyydetty? Vai tingata halvemmaksi, jos tinkais, niin miten paljon voi tinkiä?

Ekaa kertaa ollaan valmista taloa ostamassa ja ihan hukassa asioiden kanssa.

10, Katso etuovesta esim Helsingin omakotitaloja. Mikäli ainakin haluaa hyvältä paikalta, eikä asua ahtaasti.

Uskokaa jo hyvät ihmiset, että ilmaa on hintapyynnöissä ja että välittäjät saattavat kusettaa väittäessään, että suullisia tarjouksia on tehty.

Kun oltiin omaa myymässä välittäjä soitti ja sanoi että liian halvalla menee. Jos hän saa myydä hän laittaa hintaan 30 000 lisää. Aha, sanoin minä jos on niin edullinen ja niin halvalla menee ostat sen varmasti itse. Tehdään kaupat vaikka heti... Aika hiljaiseksi välittäjä meni.

Historiaa sen verran, että talo lähti pyynnistä 212 ja siitä lähdettiin hivuttautumaan alas. Kun pyynti oli 199, tarjosimme ekan kerran 185. Ei lähtenyt tuolloin edes 188, vaikka joku oli tarjonnut. Pyynnin ollessa 188, eivät heti siltikään myyneet sillä 185, koska " pyynnistä ei jousteta enää penniäkään" . Lopulta löydettiin tuo oikea taso.

Kauppa tapahtui kesällä.

miten niin? ei paljon alle ton saa taloja pk seudulta hyvien keskustayhteyksien päästä. Jos tarttee hyvät yhteydet esim.

Moni maksaa paljon enemmänkin, esim. vitosella alkavaa.

Koska hinnoissa on niiiiin paljon ilmaa. Huoneistokeskus oli eka myymässä taloa, silloin hp oli 389 000. Minä ostajana olen tyytyväinen hintaan. Tuntuu että tehtiin hyvät kaupat. Tietenkin piti pientä remppaa tehdä mutta loppujen lopuks aika vähän. Meidän eka tarjous talosta oli 270 000, ei mennyt läpi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat