Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (22)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eli mun mies. On minulla naisystäviäkin, elämääni hipasseita tai siihen, vierelleni jääneitä. Mutta ei kukaan ole kuin Jassuni jonka kanssa me nauramme katketaksemme, pelleilemme, tanssimme alasti, suutelemme, puhumme vakavasti, joskus itkien, joskus nauraen.. halaamme, pyydämme anteeksi, rakastelemme, kuljemme Stadin kaduilla ja katselemme ohikiitäviä ihmisiä ja analysoimme.. kerromme toisillemme kaikki... miten voisinkaan elää ilman sinua Jassuni. Yhdessä kulkien 5 vuotta ja vielä elämän verran yhteistä aikaa edessä.

Kiitollisena: Jassun vaimo

Ollaan täysin erilaisia ihmisiä, ja vielä suorapuheisia, mutta ikinä ei onnistuta loukkaamaan toista, vaan ollaan tyytyväisiä, että jostain kuulee aina sen totuuden itsestäänkin.

esim. Eilen Sari kertoi ostaneensa uudet tekstiilit heidän makuuhuoneeseen

Sari: ...olis sielä ollu kyllä niitä samoja tyynyjä ruskeena, mikä olis voinu sopia paremmin siihen peittoon, mutta kun se oli just sellanen ällöttävä suklaanväri, että mä otin mielummin luonnonvalkoset.

Minä: Ai, just sitä sävyä kun meidän työhuoneen verhot?

Sari: Joo, just sellaset samanlaiset.

Jos olisin käynyt tämän keskustelun kenen tahansa muun kanssa, olisin varmasti loukkaantunut, mutta tässä tapauksessa en ;)

Jos sulla on asiat niin hyvin, että luottoihmisiä on monta, niin ole onnellinen. Meillä monilla muilla on yksi ihminen, jonka kanssa voi jakaa kaikki ilot ja murheet. Ei siinä sen ihmeempää arvottamista tarvita. Kaikilla ei ole edes sitä yhtä...

Ja vastaus: Anne ja syyt mainittu edellä. Läpi tuulen ja tuiskun...

laittaa ihmisia " ympärilläni" paremmuusjärjestykseen, ei siinä mitään söpöä tai lapsenmielistä ole. Jos ei siis ole alle 12-vuotias.

T. Täti 40 v.

Yks kaveri vanhoilta ajoilta on ja se asuu niin kaukana, etten oo nähnyt sitä 1 1/2 vuoteen.

Ja senkin yhteydenpito on nyt ihan minimissä, kun on löytänyt vihdoin itelleen miehen, niin nyhjää tietenkin sen kanssa.

Olenpa mä surkea tapaus.

Siksi mä vetelehdinkin netissä koko ajan.

Hän on maailman ihanin ihminen. Sympaatinen, iloinen, muut huomioon ottava, reilu, omataan sama sairas huumorin taju, ollaan oltu nyt parhaita ystäviä 20 vuotta, joten varmaankin ollan myös kasvettu ns. yhteen. On tukenut mua vastoinkäymisissä elämämme varella niin henkisesti kuin fyysisestikkin. olen hänelle elämän velkaa.

Ja ennen kaikkea hän on mun paras ystävä. Se kertoo jo kaiken.

Vierailija:

Lainaus:

esim. Eilen Sari kertoi ostaneensa uudet tekstiilit heidän makuuhuoneeseen

Sari: ...olis sielä ollu kyllä niitä samoja tyynyjä ruskeena, mikä olis voinu sopia paremmin siihen peittoon, mutta kun se oli just sellanen ällöttävä suklaanväri, että mä otin mielummin luonnonvalkoset.

Minä: Ai, just sitä sävyä kun meidän työhuoneen verhot?

Sari: Joo, just sellaset samanlaiset.

Jos olisin käynyt tämän keskustelun kenen tahansa muun kanssa, olisin varmasti loukkaantunut, mutta tässä tapauksessa en ;)

Miksi oisit loukkaantunu? NAURETTAVAA!! Eiköhän kuule joka kodissa oo jotain luonnonvalkoista...BUAH!!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat