Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (25)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ph:sta riippuen. Joku " yleisesti" ihana tuoksu voi olla aivan järkky jonkun iholla. Siksi hajuvesi on vähän hankala lahja, ei ikinä tiedä miten se tulee käyttäytymään iholla. Noin yleisesti olen kuullut, että miehet pitää Escadan tuoksuista, mutta ainakaan mun iholla eivät varmasti pitäisi!

että lämpimät ja sensuellit klassiset kukkaistuoksut kuten just tuo Amarige tai esim. joku YSL:n klassikko Paris ovat ainakin miesten ostamana suosikkeja. Siis kun miehet ostavat vaimoilleen tai tyttöystävilleen tuoksuja lahjaksi, niin eniten he pitävät nimenomaan " naisellisista" tuoksuista, kevyet sitruunaiset ja sporttituoksut eivät tunnu niin kovin viehättävän.

sillä mulla on tunne että miehet yleensäkin pitäisivät sensuelleista ja lämpimistä tuoksuista enemmän kuin kukkasista ja pirtsakoista urheilullisista hajuista...?

Mulla on miehet kehuneet Esteé Lauderin Private Collection -tuoksua ja se on juuri tuollainen vähän lämpimämpi. Ei kuitenkaan mielestäni liian raskas. Aika kallis taitaa kuitenkin olla. En ole ihan viime aikoina tuota ostanut, joten en tiedä nykyistä hintaa.

Vierailija:

Lainaus:

sillä mulla on tunne että miehet yleensäkin pitäisivät sensuelleista ja lämpimistä tuoksuista enemmän kuin kukkasista ja pirtsakoista urheilullisista hajuista...?

Jean Paul Gaultierin Classique (tai jotain sinnepäin). Se on se pullo jolla on Madonnan (naiselliset) muodot. Nykyisen mieheni se saa aivan villiksi ja se kyselleekin aina, että " pitäskö sun taas panna naista" ;)

Syntymapaivilla, tyopaikalla ja junassa on tultu kysymaan etta mikas tuoksu on kyseessa ja sitten on kehuttu ihanaksi tuoksuksi. Eli sellainen jaansininen tahden mallinen hajuvesipullohan se on. Sen kanssa tayty vaan olla varovainen, ettei yhta kertaa enempaa suihkauta, kun on sen verran vahva tuoksu.

Mutta seka miehet etta naiset ovat kehuneet, ja vanhat ja nuoret...

La lehdessahan oli tassa kerran juttua, etta sialtaa hormoonia, joka saa miesten... eeh...halut pintaan.

Meillä ei taas niin mies kuin myöskään oma veljeni tykkää tuosta Lancomen Oui-tuoksusta lainkaan, liian sitruunainen ja " unisex" , tuo kuulemma mieleen jonkun pesuaineen tai wc:n raikastajan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat