Seuraa 

Paljon näkee huutonetissä myytävän kakkoslaatu reimatecia. Itse en ole koskaan päässyt tehtaanmymälässä vierailemaan, mutta kiinnostaisi kyllä.

Te ketkä olette käyneet, onko siellä edullisempaa ja millaisista valikoimista suunnilleen on kyse? Siellä ilmeisesti myydään sekä priimaa, että kakkosta? Kannattaisko sellainen reissu, täältä meiltäpäin ajomatkaa tulee kuitenkin reilut 300km.

Kommentit (14)

Silloin tällöin myymälästä saattaa löytää hyviäkin tarjouksia. Kannattaa tosiaan soitella etukäteen ja kysellä. Mutta tosiaankin huvittaa kun huutonetissä myydään paljon reiman kakkoslaatua. Esim. uudet reimatec talvikengät, siniset ja punaiset maksoivat reimalla 10 euroa joita nyt myydään huutonetissä uusina. Useimpiin hinta on noussut n. 40 euroon.

Monessa paikassa olen myös huomannut että Reiman ykköslaatu on edukkaampaa kuin itse tehtaanmyymälässä.

Reiman " peuharia" siis niitä paksumpia kuin tecci talvikintaita ja sormikkaita mulle tais tulla 12 paria mukaan (jakaantuivat meille ja 3 kaveriperheeseen) a' 5 e (ovh 19 -25 e!) ja mukanaollut kaveri viä 4 paria osti.... ja urheilushortsit tytölle 3 e ja pari retrobodyä lahjaksi 3,90e

KAIKKI YKKÖSTÄ!

Silloin oli " huonommat jaot" haalari puolella, irtovälikausi ja toppistakkeja olisi ollut tecciä ja muuta n. 19-39 luokkaa.....ihan aikuisillekkin, ei ollut tarvetta niin skippasin ne ohi nopsaan

Parkanossa ei ole kannattanut käydä.....kaveriperhe kun reissaa 3-tietä mennen tullen ja tilannetta " tarkistellut" välillä.....kai sielläkin poistopäiviä etc. on.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta itse alan epäillä jos jollain myyjällä TUHOTTOMASTI

esim. REIMATEC -tuotteita myynnissä, paljon kokoja yms.

Olen suoraan kysynyt II-laadusta ;D

Olen myös hieman epäilevä kun REIMAn tuotteita

tulee myyntiin tehdaan lähellä olevista paikkakunnista

harmi sillä varmasti muutkin myyvät kuin Trokarit tai

II -laadulla rahastavat.

Juuri tuota ihmettelin äsken että REIMATEC Kenkiä

on NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN paljon myynnissä ja taas

paljastui miksi =D

Mikä niissä II -luokan kengissä on vikana ????

En ole ostamassa mutta jos joku meitä muita

valaisi ettei ihan sutta tulisi ostettua priiman

hinnalla ;D

Käsittääkseni tarjonta vaihtelee aika tavalla. Kauden priima tavara on samanhintaista kuin muuallakin ja nuo tarjouserät/kakkoslaatu vaihtelee.

Itse poikkean pari kertaa vuodessa ohikulkumatkalla. Välillä tekee löytäjä, välillä tulee tyhjin käsin ulos. Nyt olen piakkoin menossa käymään ja soitin etukäteen, koska haussa on babymallinen talvihaalari. Alemyynnissä ei ollut yhtään babymallia, koska myyjä kertoi heidän myyneen kaikki varastot tyhjiin näistä viime keväästä alkaen.

Myymälässä on myö mallikappalemyyntiä.

Kannattanee soitella etukäteen, jos hakee jotain tiettyä tai ainakin kysellä nuo alehaalari/talvitamineosastot etukäteen.

Vastaukseni kai kysymykseesi on että, siinä ja siinä kannattaako 300 km ajaa.

Parkanosta pojalle 110cm Reimatecin reilu 40c. Väri ei ollut paras mahdollinen, vähän mutaisen värinen ehkä, mutta hinta varsin kohtuullinen. Oli joku vain tehtaanmyymälöitä varten tehty malli. Kyllä tolla hinnalla mielellään osti. Viime vuonna meillä oli edellisen kauden haalarit ihan tavallisesta liikkeestä ostettuna ja ne olivat 75e/kpl. Tosin toinen poika saa sen nyt itselleen kuin uutena.-

yhtä huutonetistä ostamaani uutta haalaria sekundaksi.

Jos haalari on ostettu myymälästä, ja se on

ollut sekunda niin pesuohjeen kulmasta on leikattu pala viistoon pois.

Muussa tapauksessa on kyseessä priima tuote.

Ostamassani haalarissa pesulappu oli aivan ehjä, joten esitin

epäilykseni näistä mallihaalareista, jolloin vastaus oli seuraava:

Mallikappaleessa lukee aina jommallakummalla puolen, MALLIKAPPALE EI

VALISTUSOIKEUTTA. Ja niissä ei välttämättä ole esim. pesuohjeita.

Mallikappale on saatettu tehdä korvaavasta kankaasta kuin tehdään oikea

tuotanto. Mallikappale on tehty meidän edustajillemme ja jälleenmyyjille

katsottavaksi ostoja varten.

Huutiksessa tälläkin hetkellä ainakin 1 näitä sekunda Reimatec+ haalareita myynnissä jotka myymälässä maksavat 30 euroa!

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=39991868

Kannattaa myös tutustua huutiksessa olevaan keskusteluun aiheesta:

http://www.huuto.net/fi/forum/show_message.php3?cat=lapset&id=892005&las...

Kävimme siellä Kankaanpäässä ensimmäistä kertaa heinäkuussa, silloin I-laadun kevätmallisto oli kalliimpaa kuin Helsingin kaupoissa. Ilmeisesti joitain tuotteita myytiin halvalla myöhemmin, kun sellaisia vihreitä talvihaalareita myytiin urakalla huudossa syksyllä.

Niitä II-laadun Reimatec+-talvihaalareita (vuoden 2003-2004 mallia) oli kaksi tangollista silloin. Se oli aika järkytys nähdä ne, koska vasta silloin tajusin miksi meidän pojan haalari oli ollut niin huono toissa talvena.

Niiden II-laadun haalarien osto tuskin on järkevää, jollet saa testata vesihanan alla ennen ostoa. Meillä on niitä samoja lastenvaatekaupasta ostettuna (alessa yli 80e vuonna 2004), eivätkä tosiaan ole kuin korkeintaan 30 e:n arvoisia, meillä sen mallin haalarista, 5 kpl, kahta eri väriä, kolmet vuotavat vedet sisään alle 1 Min:ssa polvista, ja vain yhdet niistä Reima on suostunut vaihtamaan ehjiin.

Mielestäni ne olisi pitänyt viedä kaatopaikalle jo vuonna 2004 tai lahjoittaa hyväntekeväisyyteen jonnekin kriisialueelle, sillä nyt huijaus jatkuu netissä. Osa kestää kai hieman vettä, kun niitä niin innokkaasti trokataan Huudossa, mutta polvien ja pepun kangas on onnettoman ohutta, se ei ole kunnollista Corduraa.

Osa noista huuto.netin haalareista voi hinnasta huolimatta olla ihan priimaa. Itse ostin Kankaanpään tehtaanmyymälästä kesällä tytölle Reimatec Baby -talvihaalarin 39 eurolla, kun ovh on 99 ¿. Näitä oli monessa koossa ja värissä, ilmeisesti viime talven malleja myivät pois. Kävi jo silloin mielessä, että eiköhän näitäkin ilmesty huuto.netiin kovalla hinnalla.

Kesällä oli myös noita mainittuja Reimatec kenkiä 10 eurolla, mutta minulle jäi mielikuva, että olivat ihan priimaa. En kuitenkaan lähemmin tutkinut, kun en kenkiä voinut vielä alle vuoden vanhalle etukäteen ostaa. Olisiko ollut myös jotain poistomallia/väriä?

Mutta suosittelen käymään jos siellä päin liikkuu, itse olen aina löytänyt jotain kun olen muutaman kerran Kankaanpäässä ja kerran Parkanossa käynyt. Ainakin Tutan vaatteista ja mallikappaleista olen tehnyt kivoja löytöjä edullisesti.

Jonsku

Onko tuo tieto siis ollut tuotteen kuvauksissa, vai onko niissä joku muu juttu, josta te tunnistatte kyseessä olevan II-laadun, vaikkei myyjä sitä kerrokaan?

Poikkesin viikko sitten ohikulkumatkalla, ja löysin lapselleni 92-senttisen Reimatec-välikausihaalarin (marjapuuron värinen), priima tavaraa oli. Maksoi muistaakseni 52 e (30% tarjouksessa), mutta normaalihintakin (79) oli huomattavasti halvempi kuin kaupoissa. Välikausihaalareita oli yllättävän paljon jäljellä.

Toppavaatteita ei ollut mielestäni alessa (en niin tarkkaan katsonut kun ei ollut tarvetta toppavaatteille).

Wupsu

sain nämä ylläolevat vastaukset maililla Reiman asiakaspalvelusta.

Ostamani haalari osoittautui siis priimaksi, epäilykseni vain

heräsivät jälkeen päin halvahkon hinnan vuoksi..

Käydään usein ohikulkumatkalla Reiman tehtaanmyymälässä Parkanossa.

En ajaisi pelkästään myymälän takia 300km, mutta samalla matkallahan voi käydä vaikka Ikaalisten kylpylässä. =)

Torstaina oli myynnissä 19¿ Lassien välikausihaalareita ja reiman 29¿ (ei reimatec). Kenkiä n. 40-50¿,

0-vuotiaiden koon mustia ja rusehtavia reimatec-hanskoja 14,50¿ ja Tuttan gollegehousuja ainakin koot 100cm-140cm 4,20¿

Äitispakkauksen haalari 15¿ ja puolipotkarit 5¿.

Paljon reiman 1 -laatuisia talvivaatteita -50% ja -30%.

Naisten reiman ja reimatecin ulkoilupukuja 60¿.

Miesten toppahousuja 30¿

Oli siellä muutakin tarjouksessa mut ei ihan kaikkee muista...

Reiman myymälästä saa usein noita näytekappaleita tarjouksessa mutta koot on usein miten 68cm, 104cm ja 140cm.

Torstaina oli vielä joitakin yksittäiskappaleita malleja 104cm lasten toppa-asuja (Lassie) 15¿, 20¿ ja 25¿

Ostettiin aiemmin läjä niitä halpoja kenkiä ja ne on ollut priima tavaraa ja vain poistossa uuden mallin alta. Ostettiin serkuillekin eikä kellään ole ollut valittamista, päinvastoin.

Nyt kun tilat ovat suuremmat niin pystyvät pitämään kauemmin ja suuremman valikoiman kuin aiemmin.

On myös totta että aleista voi löytää muualtakin halvemmalla. Ei se ole sanottu että tetaanmyymälä olisi aina halvin, vaikka usein onkin.

Koskaan en ole tyhjin käsin pois tullut tehtaanmyymälästä =)

Minun Reiman tehtaanmyymälästä ostamassani tuotteessa on lapussa punaisella tussilla tehty iso " II" eli selvästi erottuva merkintä. Ostin Reimatec+-talvitakin, jonka kosteudenpitävyyden uskoisin olevan sentään perus-Reiman laatua eli normaaleihin talvikeleihin. Takkia ei nyt yleensä lätäköissä uiteta muutenkaan.

Käsittämätöntä kyllä, millaisia hintoja ihmiset Reimateceistä huutonetissä pyytävät (ja maksavat!) Mieluummin ostan alesta uutena kuin netistä tuotteen, jonka alkuperä on hämärä.

Superalessa (ja huutonetissä) on ollut ainakin viime kauden kenkiä eli ensimmäisiä Reimatec-kenkiä, jotka eivät tainneet mennä kaupaksi odotettuun tapaan jäykkyytensä vuoksi. Sinänsä ne ovat priimaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat