Vierailija

pierujen pidättäminen on välillä aika vaikeaa?

Sivut

Kommentit (28)

pidättely on harjoittelemisen tulos, eli kotona ollessa tosiaankin pidätyskyky menee melkein täysin. Olen myös huomannut asian. Mieheni on niin pöhkö, että on aina luullut, ettei hän muka pysty edes pidättelemään ja päästelee vapaasti. Hyi olkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Oletkohan mieheni, joka siellä asiasta kyselee?? Tuntuu valittavan aika usein, että ikävää, kun vaimo piereskelee koko ajan.

t. akateeminen, kahden pojan, 33-v. kotiäiti

Olen tottunut ottamaan toiset huomioon, myös lapset, joten en päästele suolistokaasuja missä vain ja milloin vain. Lapset ovat sitä paitsi niin kivoja, että kertovat kaikki asiat kavereilleen ja tuntemattomillekin esim. puistossa. En halua kuulla lasten kertovan muille äidin ilmavaivoista.

meillä ei ainakaan mies anna mun piereskellä, kun hänen mielestä naiset ei piereskele... toiv. synnytyksen jälkeenkin pystyn pidättään muuten se varmaa jättää mut...

.. miten saan pidätettyä siellä??? apua! olen yrittänyt harjoitella pidättämistä, mutta kun se piereskely tuntuu kuitenkin niiin hyvältä ja ilman sitä tulee vatsa kipeäksi, niin aina vaan ajattelen, että no vielä yksi.. kuin alkoholisti konsanaan.... :)

ap

Ja ap:n kysymykseen, valitettavasti näin on päässyt tapahtumaan. Joskus hävettää ihan kamalasti kun kaupassakin on `pakko` rupsutella :/ noo kotiäitiyttä onkin jo takana 6- vuotta...

Mulla ainakin johtui. Eli kun selvisi se, että olen pahasti laktoosi-intolerantti, niin loppui ilmavaivat.

Musta on käsittämätöntä ja moukkamaista, että jotkut piereskelevät koko ajan - ja jopa miestensä ja lastensa läsnäollessa. Eikö teillä ole tapoja??? Vessaan voi mennä, os oikein korventaa ilma suolissa...

Totta kyllä, tämä ON käsittämättömin ketju pitkiin aikoihin.

Mä olen työssäkäyvä äiti ja silti pierettää melkoisesti ja välillä lipsahtelee vahingossakin. Miten mulle sitten käy, kun jään ensi vuoden alussa kotiin vuodeksi? Tuleeko musta sitten ihan löysäperä?!

Miehet päästelee surutta (ainakin kotona) ja meillä ainakin joskus intoutuu yhden kaverinsa kanssa piereskelemään kilpaa. Arvattavasti komeamman tai erikoisemman päästänyt voittaa.

Eiköhän mekin arvon rouvat ihan tasa-arvon nimissä seuraavan kerran kun tavataan ystäviämme oteta kunnon pierukisat?! Minä haastan noitapillipierulla!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat