Vierailija

hei, onko kellään kokemuksia? mieheni kovasti aina silloin tällöin vihjailee siihen malliin ettähän haluaisi, kerran olen (pikku huppelissa) sen hänelle suonut, mutta onko tämäoikeesti kovin " yleistä" muilla? täytyy myöntää että itseä ei kovin kiinnosta, mutta kun haluaisin tietysti miehelleni olla mieliksi....muuten kyllä olemme molemmat avoimia seksin suhteen, tykkäämme kokeilla eri juttuja jne. kommentteja!

Sivut

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

heh, tuli kuin tulikin viime yönä kokeiltua! oli aikas kiihottavaa, yllätyin itsekin ;0) minä siis pissin miehen päälle, itse en haluaisi toisinpäin...ainakaan vielä.

Me ainakin ollaan muutaman kerran sitä kokeiltu, niin että mies pissaa päälleni, haluaisi munkin tekevän niin mutta mulle se on ollut paljon vaikeampaa. Sellainen juttu kuitenkin, että no miksi ei voi kokeilla jos yhtään kiinnostaa. Tavallaan kiihottava, mutta ei mikään välttämätön...kuvinakin kiihottavampi kuin livenä;-). Mutta että kokeilkaa!

Ei sitä voi sängyssä pissailla, siinähän menisi patjat pilalle!

Helpointa on pissata kylppärissä, siinä voi sitten homman jälkeen suihkutella toisen puhtaaksi.

minä siis pissaan mieheni päälle, kasvoille. Mies makaa selällään, minä asetun hajareisin hänen rintansa päälle ja sitten vaan lorotellaan... En tiedä, mikä siinä kiihottaa, ehkä itsessäni on sen verran sadistia että on kiva nähdä kun pissa valuu mieheni kasvoille ja jopa suuhun. Muuten ei s/m -touhut kiinnosta, en ole innostunut piiskaamisesta, sitomisesta tms. Tää juttu on ainoa pervo homma meidän suhteessa.

Itse en myöskään suostuisi ottaan kultaista suihkua päälleni.

Mulle oli eräs mies ehdottanut sitä n. 2 vuotta sitten ja kun aloin seurustella vajaa vuosi sitten nykyisen siippani kanssa, juttu tuli mieleen viime kesänä ja rempseästi ehdotin miehelleni, joka halusi myös sitä kokeilla!

Kertokaa, mikä siinä kiihotta? On niin vaikea ymmärtää vaikka muuten olenkin varsin avoin seksin suhteen.

Me ainakin ollaan muutaman kerran sitä kokeiltu, niin että mies pissaa päälleni, haluaisi munkin tekevän niin mutta mulle se on ollut paljon vaikeampaa. Sellainen juttu kuitenkin, että no miksi ei voi kokeilla jos yhtään kiinnostaa. Tavallaan kiihottava, mutta ei mikään välttämätön...kuvinakin kiihottavampi kuin livenä;-). Mutta että kokeilkaa!

[/quote]

Mun on vaikeaa kuvitella mikä siinä olis mielenkiintoista,

-mihin kohtaan miestäsi pissaat? Mitä sitten tapahtuu?

Entä te, jotka harrastatte noita kakkajuttuja, miten se tapahtuu?

kun jotakuta alkaa oksettaa muiden ihan kahdenkesken harrastamat pikkupaheet, joista ei ole harmia kenellekään. en itse harrasta pissaleikkejä, mutta puolestani kaikki saavat tehdä intiimielämässään mitä vaan, kun kyseessä on aikuiset ihmiset.

ihme että tälle palstallekin riittää näitä sormenheristelijöitä, jotka toitottavat kuin tuomipasuuna mikä on sairasta ja mikä ei. onnea vaan sunkin lähetyssaarnaaajapetiisi.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat