Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (21)

tiedänpä erään tapauksen jossa poika 5v käyttää isosiskon vaatteita vallan, siis kaikki kukkapaidat ym kelpaa.

pojalla on vielä pitkähkö vaalea tukka,

näyttää siis aivan tytöltä!!!

en ole koskaan nähnyt hänellä poikien vaatetta... =)

Meillä myös pikkuveikka perii isosiskoltaan vanhoja vaatteita. Juuri on jalassa isosiskon vanhat keltaiset sukkikset, Legon beiget housut ja päällä L&B:n tummanpuna-tummansini-beigeraitainen - isosiskon niin ikään vanha -paita.

Tämän talven haalari periytyy myös isosiskolta, on tummansininen alaosaltaan ja kirkkaanpunainen yläosaltaan. Isosisko puolestaan halusi täksi talveksi toppa-asun, jossa on tummansiniset housut ja tummansini-kirkkaansininen takki.

Mutta siinä se raja menee, että pojalle ei laiteta vaaleanpunaisia vaatteita! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos kuopus pukee itse, hän valitsee _aina_ punaiset tai keltaiset pipot, takit jne. Ja paljon tuolla näitä värejä onkin, keltainen välikausitakki ja sadetakkikin, punaiset kurahousut ja -rukkaset jne.

Rohkeasti vain, kiva katsella iloisenvärisiä poikia ja tyttöjä!

Vierailija

Minullakin on poika, jolle oikein ostellaan tyttöjen vaatteita. En kyllä laita niitä päälle. Se olisi eri asia, jos tytölle osteltaisiin poikien vaatteita, koska niistä ei erota niin selkeästi kummalle ne on. Jos poika joskus itse välttämättä haluaa pukeutua tyttöjen vaatteisiin niin sitten saatan antaa mutten muuten. Minulla on myös 8-vuotias poikapuoli ja 10-vuotias tyttöpuoli ja ennen kuin muutin mieheni luo niin mieheni puki pojan tytön vanhoihin vaatteisiin, vaikka poika sanoi ettei tykkää käyttää niitä. Itse olen kyllä visusti pitänyt huolta siitä, ettei pojan tarvi käyttää isosiskonsa vanhoja vaatteita.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat