Seuraa 

Pikkujoulut vietetään 1.12. perjantaina klo 12-15 Töölön Chicosin kapsussa (Mannerheimintie 68) vastapäätä vanhaa Töölön kisahallia.

Kaikki kynnelle kykenevät mukaan. Kenties saamme pukinkin vieraaksi, mistäs sen tietää....

Sivut

Kommentit (78)

niin minä hoidan heillekin jotain pientä...Meilläkään ei aina toiset saa, mutta joulu on eri juttu...luulevat vielä pukin rankaisevan heitä:) Minä koitan löytää jotain pikkukivaa ja kustannukset ovat tuskin niin suuret, että kannattaa ruveta rahaa keräilemään, saan hyvän joulumielen ja lapsille toivottavasti samoin!

jos isosisaruskin tulee mukaan, niin milloin pitäisi ilmoittaa siitä? Mä yritän mieluusti tulla ilman tuota keskimmäistä, mutta jos mies ei pysty järkkäämään iltapäivää vapaaksi töistä, niin sitten tulemme kolmisin. Tämä selviää kyllä vasta varmaan noin viikkoa ennen...

Jamssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nallukka ja Aleksi

Calathea ja Aava

Jamssa tulee vauvan kanssa kahden

Oliko vielä muutoksia...Kaksi isompaa sisarusta tulossa mukaan...k.h.p. 6v tytär ja Kretun 2v poika????Muita????

Huomenna läiskään koko listan tähän...

Eli Jamssa ja tyttö tulevat juhlistamaan pikkujoulua (kunhan vain pysytään terveenä). Joudun ehkä ottamaan mukaan myös tuon keskimmäisen tytön, mutta siitä tulee varmuus myöhemmin.

Lahjaidea kuulostaa hyvältä. Mä ehdottaisin lahjaa vauvalle, muuten voi tulla aika vaikeaksi keksiä jotain muuta kuin kynttilöitä ;) Mutta otetaanko " äänestys" siitä kumpi parempi?

Tarkoitushan on varmaankin taas ruokailla?

Jamssa + tytsy 2,5kk

....se on tietysti eri juttu sisarusten suhteen :)

mut jos vauva vaan saa pienen lahjan se kyllä meillä niellään ihan hyvin ilman oma lahjaa, mutta kuka nyt ei lahjoista pitäsisi.....

t. Kretukka

Pantoufle+Väinö ???

Villa+poju

Puppe+Veera ????

Myrý+Eetu

Öttimötiäinen+Venla

Elo+kaksoset

Vaaga+Tiitus

Air+Amanda

PikkuMyy+Tuukka

Töppönen+Julius

Pia74+typy

Kerutus+Eemeli

Peeveli+Toivo

Eria+Jaakko

Papuna+Leevi

Bikkuruinen+Iina-Emilia

Kretukka+Nekku+isosisko

k.h.p.+Iida+isosisko

Jamssa+vauva

Pumpuli+Eeli

Pubu+Anni

Opemamma+Leevi

Nallukka +Aleksi

Calathea + Aava

Tuuli+ Elisa

25 äitiä, 26 vauvaa ja 2 ihanaa pikkuihmistä

Meillä on neljä yötä mennyt ihan penkin alle. En ole nukkunut tuntia pidempää pätkää. Tissiä/tuttia on pitänyt antaa puolentunnin / tunnin välein. Pikkujoulut ovat nyt vähän vaakalaudalla, sillä jos oloni on tällainen, en jaksa tulla. Tosi harmi.

Eli jos meitä ei näy, on yö mennyt taas tosi huonosti. Toivottavasti saisin nukuttua, silloin saavumme ilomielin juhlimaan kanssanne.

Puppe ja Veera

siis me tilataan jos haluaa syödä? mä luulen et meikä ei kerkii syömään jos iida alkaa venkuloimaan,se ei meinaa sylkyssä paikoillaan viihdy :) mutta voihan sumppii hörppii???

isosisko tiedusteli että saako siellä jäätelö annoksia :D

mun pitää ukonkaa viel kysyy jos se vois vaihtaa vuoroo jonkunkaa ni pääsis hakee meiät,mua vähän pelottaa iidankaa ruuhka bussilla mennä kotiin :S jos ottaa herneet nenuun!

nyt antakaa suuntaa mitä 5¿ lahjax ostas?? ja mitä siihen pakettiin/pussiin kirjotetaan?

Hei, naapurini innostui myös pikkujouluista ja muiden elovauvojen äitien tapaamisesta. Hän ei ole rekisteröitynyt tälle sivustolle, joten lupasin ilmoittaa myös hänet.

Minkäs ikäisiä sisaruksia sinne pikkujouluihin olikaan tulossa? Meidän esikoispoika 2 v 5kk on normaalisti kotona perjantaisin (osan viikosta tarhassa) ja nyt mietinkin, että otanko hänet mukaan vai vienkö hoitoon.

Hippu ja Eetu 3kk 1vko

paketti vauvalle on oikein kiva idea...

entäs jos isompia sisaruksia mukana, mitäs he tuumaavat jos vauvat saavat paketin?

kiitos opemamma, kun pistit tämän pinon pystyyn.

Pantoufle+Väinö ???

Villa+poju

Puppe+Veera ????

Myrý+Eetu

Öttimötiäinen+Venla

Elo+kaksoset

Vaaga+Tiitus

PikkuMyy+Tuukka

Töppönen+Julius

Pia74+typy

Kerutus+Eemeli

Peeveli+Toivo

Eria+Jaakko

Papuna+Leevi

Bikkuruinen+Iina-Emilia

Kretukka+Nekku+isosisko

k.h.p.+Iida+isosisko

Jamssa+vauva

Pumpuli+Eeli

Pubu+Anni

Opemamma+Leevi

Nallukka +Aleksi

Calathea + Aava

Tuuli+ Elisa

sitten laitetaan yht.säkkiin ja jokainen saapi sitten jonkun paketin. Minä tuon noille isommille sisaruksille korruptiolahjoja ettei tule paha mieli kun on kerran pikkujoulut!

Yritetään päästä Leevin kanssa paikalle. Taidan jättää esikoisen hoitoon, liikkuminen aina hieman helpompaa. Hauskaa!

Riittäkö kapsun koko, meitä alkaa olla jo aikamoinen porukka kasassa?

Papuna ja Leevi

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat