Vierailija

Olen raskaana vkolla 34. Maha ollut yöllä kipeänä, kireänä ja juilinu kummasti joka puolelle mahaa. Nyt ihan sietämättömät menkka kivut. Mitä nää ns. menkkakivut on? Supistuksia? Näkyykö ne supisteuskäyrässä? Maha ei ole muuten kovana niin kuin normaaleissa suppareissa? Kamala tuska! Neuvola vielä kiinni. :(

Kommentit (4)

Eilen rakennuksella riehuin työn touhussa koko illan. Varmaan olisi pitänyt ottaa hiukan iisimmin. Ja henkisesti olen ihan rikki! kauhea ressi ja miehen kans armoton riita käytiin heti aamutuimaan. Onkohan näillä jotenki merkitystä kipuihini??

Itse kärsin helvetillisistä tuskista ja synnytys eteni, vaikka ei käyrän käyrää piirtynytkään koneelle.

Omasi kuulostavat supistuksilta. Menepä suoraan synnärille tilanne arvioon. Ei se keikka mitään ota, jos ei annakaan. Viikkojakin on niin vähän, ettet varmaan halua synnyttää kotona!

Onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En edes tiedä minne soittasin. Avuton olo!! Olen ottanut panacodia, ehkä hiukan hellittänyt mut kyl tää tuskaa on!!! Neuvola aukeaa puolen tunnin päästä. jos sitte soittais sinne. Mut eipä ne taida sieltäkään muuta tehä ku antaa ajan neuvola lääkärille ja sekin varmasti kestää et sinne ajan saa. Hyvä jos edes tämän päivän aikana. PRKL!!!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat