Vierailija

Raskauden, jos esim olette mennyt jonnekkin juhliin? Meillä on tuttava perheellä tulossa tuparit ja sinne on tulossa paaljon mun tuttuja ja mun sisko. En silloin vielä haluaisi kertoa koska olen silloin vasta 8+6 viikolla! Kaikki tietää että yleensä jos on juhlat niin kaikki sit tosiaan juhlii ja meno on aika villiä. Eli millä voisin salata kaiken vielä hetken muilta. Se vaan askarruttaa että varmaan moni huomaa etten juo alkoholia.....En kuitenkaan haluaisi jäädä pois juhlista. Onko viisaita ideoita???

Kommentit (7)

joku naisten vaiva niin ei tarvii selitellä yksityiskohtia, eikä leikkiä nuhaa. Vaikka susta itsestäsi tuntuu että olet tosi raskaana ja kaikki arvaavat niin ihmeen hyvin huijattavissa porukka yleensä on. Ja jos on ensimmäinen tulossa ei varmaan vatsaakaan ole vaikea peittää;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja missähän lehdessä/palstalla olikaan ihan just noita vinkkejä. Oli mm. sellaisia, että "olen huomenna kuskina, en voi ottaa" (tosin voit tietysti sanoa olevasi juhlapäivänäkin kuskina, ellei juhlapaikka ole juuri naapurissa ;) ). Sit voit sanoa, että sulla on lääkekuuri jolla ei saa ottaa tippaakaan. Tai sitten otat yhden siideripullon, tyhjennät sen, laitat sinne limua ja pakkaat mukaan :) Sit aina täytät sitä esim. vessassa vedellä ja toivot ettei kukaan halua maistaa ;) Eli paras vaihtoehto kaiketi ottaa jotain tosi normia siideriä, jota kukaan ei halua maistaa. Eli ei mitään kesän uutuuksia huomiota herättävässä pullossa.

Yks mihin voi kans vedota, on alkava migreeni (tai koko päivän särkenyt pää), jolloin ei luonnollisestikaan kannata ottaa alkoa. Sit vaan illan mittaan sanot, että särky lähti, mutta et kuitenkaan uskalla ihan täyskännejä vetää.

Mukavia juhlia ja valkoisia valheita :)

Olemme menossa ensi viikonloppuna tuttavapariskunnan luo illanviettoon. En aavistellut plussaa, joten menin heille oikein itse ehdottamaan että otetaan viiniä illan ratoksi. En nyt keksi yhtään hyvää syytä olla juomatta. Pariskunnan toinen osapuoli sattuu olemaan lääkäri niin en kehtaa alkaa änkätä antibioottikuureista tai kolmiolääkkeistä, eikä minulla onnettomalla ole ajokorttiakaan niin kuskiselityskään ei mene läpi. Ja kun ollaan vain nelistään siinä niin ei taida mies pystyä hörppimään minun lasia tyhjäksi. En nyt ole kerta kaikkiaan muuta keksinyt kuin tunnustaa :)

Hei,

itse onnistuin pitämään raskauden salassa ainakin täydet 3kk kaikilta ystäviltäni olemalla vaan ihan niin kuin aina ennenkin. En tehnyt juomisesta/juomattomuudesta mitään numeroa, eikä kukaan huomannut mitään! Kuljin vain lasi kädessä (siinä oli vettä!) eikä kukaan ihmetellyt mitään. Pokalla vaan!

Nyttemmin kun tila on aika ilmeinen, kaverit ovat myös sanoneet etteivät aavistaneet mitään. :)

T. Arkamamma rv 24

Meille on tulossa kolmas lapsi ja kyllä mä luulen et mulla on vatsaa sillai jo ennestään et korkeintaan joku voi kysyy et oonko lihonnut =) Hehe

Katsotaan kuin käy bileet on kyl vasta kesäkuussa...toivotaan et pörriäinen pysyy kyydissä mukana

ei muut huomanneet sitä kun itse olivat sen verran kännissä. Aluksi olin juovinani ja välillä heivasin juomaa vessaan kun oli sielä ja loppu illasta ei tarvinnut sitäkään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat