Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Joissakin paikoissahan tuo vaaditaan ennen työn vastaanottamista. Olen rv 5 nyt ja en tietysti sitä kertonut haastattelussa. Tuleekohan tuohon lääkärintodistukseen raskaudesta maininta. Siis saako sen mainita, eihän se kuitenkaan mikään sairaus ole?

Kommentit (5)

Lainaus:

Just nämä on niitä työnantajan huippuhetkiä! Mä olen niin motakertaa päättänyt olla palkkaamatta lisääntymisikäisiä naisia juuri tämän takia, mutta nyt oli niin mahtava tyyppi etten voinut mitään. (Luultavasti et todellakaan ole kyseinen ihminen, mutta ainakai se olisi teoriassa mahdollista).

Työttömänä ollessahan ihminen hakee koko ajan töitä ja jos pääsee haastatteluun ja saa paikan, mikä onni. Mutta ei koko elämää voi sellaisen varaan jättää, että "nyt ei tehdä lapsia, ennen kuin perheen äidillä on vakituinen työpaikka".

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

Työttömänä ollessahan ihminen hakee koko ajan töitä ja jos pääsee haastatteluun ja saa paikan, mikä onni. Mutta ei koko elämää voi sellaisen varaan jättää, että "nyt ei tehdä lapsia, ennen kuin perheen äidillä on vakituinen työpaikka".

Ne olis pitänyt tehdä silloin työttömänä ollessa...

Tämä on valitettavan tyypillinen työnantaja-asenne Suomessa.

jos olet menossa työhön, jota raskaana ollessaan voi tehdä, sitä ei mainita. jos taas olen menossa johonkin, missä on myrkkyhuuruja tai röntgensäteitä, se mainitaan.

Just nämä on niitä työnantajan huippuhetkiä! Mä olen niin motakertaa päättänyt olla palkkaamatta lisääntymisikäisiä naisia juuri tämän takia, mutta nyt oli niin mahtava tyyppi etten voinut mitään. (Luultavasti et todellakaan ole kyseinen ihminen, mutta ainakai se olisi teoriassa mahdollista).

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat