Vierailija

Minulla oli tammikuussa myynnissä huutiksessa leffa jonka huutaja ei ottanut minuun mitään yhteyttä, eikä maksanut vaikka laitoin tilinumeron. Kun olin aikani odotellut laitoin sähköpostia jossa kysyin onko kiinnostunut tuotteesta ja tilitiedot uudestaan. Vastasi, että oli saanut leffan jo jostain muualta ja perui kaupan. Laitoin negan lunastamattomasta huudosta.

Se olikin huutajan ainoa palaute ja nyt monta kuukautta myöhemmin sain häneltä viestin, jossa pyytää palautteen vaihtoa, koska olen pilannut häneltä yli sata kauppaa. Ja anteeksi pyyntöä, muuten hänen "täytyy viedä asia pitemmälle". Sävy on inhottavan uhkaileva ja kirjoitustyyli kökköä. Koska kohde on sulkeutunut niin kauan sitten, en voi enää palautetta vaihtaakaan. Mitä kostotoimenpiteitä ostaja voi tehdä kun ei voi minullekaan enää antaa negaa...? Tuleeko oven taakse kolkuttelemaan??Apua!

Mitä tekisitte?

Kommentit (4)

pyhpyh.jos ei ole lunastanut huutoaan niin nega on täysin aiheellinen.voit aina ottaa huuto.netin ylläpitoon yhteyttä jos tuollaisia ongelmatapauksia tulee..myös jos pelkäät että tulee kolkuttelemaan ovia niin soitto poliisille voi helpottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat