Vierailija

.. muija oli käynyt vieraissa. Sen jälkeen ei ole ollut seksi elämää ollenkaan. Muija jaksaa vielä joskus iltaisin kysellä, että haluaisinko rakastella. No en halua, en enää hänen kanssaan ja sen olen myös hänelle sanonut.

En ole itse vielä mennyt vieraisiin, mutta mielessä on käynyt. En halua elää selibaatissakaan, joten pakko mennä " vieraisiin" . En tosin haluisi, enkä edes oikein tiedä mistä seksiseuraa hakisi. En ole baari-ihmisiä, joten se on aika pitkälle pois laskusta.

Jurppii vain niin pirusti kun muijan piti mennä panemaan vierasta. Hitto!

Lapsen hän ehkä haluaisi myös, mutta siihen olen sanonut että vain keinosiemennyksellä (siis lapsi alulle, muutoin kuin perinteisesti).

Enpä taida kakaroita haluta.

Joten mitähän sitä tekisi? Ammattiauttajalleko sitä menisi? Naida en muijaani enää aio, joten se siitä. Mutta jos avoliiton voisi jotenkin muuten pelastaa?

Kommentteja kaivattaisiin. Siis mielellään rakentavia.

Sivut

Kommentit (43)

lapsellista mutta mulla ainakin aikoinaan toimi.

Ex oli käynyt vierailemassa ja mä olin suunilleen yhtä sekaisin kuin sä tunnut olevan. Itsetunto alamaissa enkä oikein tienny et oonko enemmän luuseri jos jätän vai jos katson sormien läpi.

Lopuksi kävin kostoretkellä parikertaa ja ilmoitin et nyt on peli 2-1. Se ei oikeestaan ees tuntunut pettämiseltä ja sen hetkiseen sekavaan päähäni se antoi selkeyttä. En oikeastaan vieläkään tunne, se oli vaan suhteen selkkyttämiseen tarvittavia toimenpiteitä.

Kerroin asian exälle ja ja sanoin et enempää maaleja en halua tehtävän mutta näillä mennään. Keskustelimme ja jatkoimme jonkin aikaa yhdessä mut loppujen lopuksi seurasi ero. Munkin exällä oli " niin paha olo ja tapahtuma oli merkityksetön yms." mut sit kun kelkka oli kääntynyt niin myös suhtautuminen muuttu täysin.

Tunsin kuitenkin itseni varmaksi ja ratkaisun oikeaksi. Jos se ei voinu päästä yli niin miks munkaan olisi pitänyt.

Kuten sanoin, aika lapsellista mutta toimi ainakin silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Pettäminen on todella väärin. Oliko teillä sitä ennen asialle altistavia juttuja kuten esim. harvalukuista rakastelua, vähän kauniita sanoja toiselle, vähän yhteistä aikaa tms.?

Jos suhde ei toimi, on " helppoa" kulkeutua toisen syliin. Vaikka rakastaisikin omaansa saati sitten, että tunteet ovat kuolleet. Jos vielä välität kumppanistasi ja hän sinusta, ehdotan:

Puhutte nyt asiaan johtaneet asiat selviksi. Päätätte, mitä teette pelastaaksenne suhteenne. Ei muuta!

Jos kipinää vielä on, on mahdollisuus.

ja vuoden vaihteen jälkeen olen tai olemme menossa ammattiauttajalle. Katsotaan sitten miten siitä eteenpäin.

Haluaisin kyllä antaa anteeksi, mutta nyt se taitaa olla aivan liian vaikeaa.

Jospa se tästä.

Ja kyllä, päässä on pyörinyt kaikenlaista sen jätkän pään menoksi. Mutta jos jättäisi ne kuitenkin omaan arvoonsa ja koettaisi korjata tätä nykyistä.

Ette jumaliste usko että on ollut vaikea syksy!!

- ap -

Minä petin miestäni 4 vuotta sitten hänen ystävänsä kanssa ja jäin kiinni verekseltään. Olisin kyllä kertonut asiasta muutenkin, koska silloin oli sellainen olo, etten mitenkään voi tuollaisen teon jälkeen enää jatkaa suhdetta, koska en voi luottaa itseeni.

Mies heitti " ystävänsä" niska-perse -otteella rappukäytävään ja sulkeutui minun kanssani asuntoon 3 päiväksi. Ensi alkuun asian " selvittely" oli aika pelottavaa, aggressiivistakin, mutta vähitellen pääsimme puhumaan asioista tosissaan ja niiden oikeilla nimillä. Tajusin, että mies rakastaa minua niin helvetisti, että saattaa jopa kestää tuon teon. Ja minä tajusin, miten paljon menetän, jos päästän hänet menemään. Asetelmat kääntyivät päälaelleen - minä itkin ja mies lohdutti. Ymmärsin, mikä uhmakas pikku-idiootti olin ollut ja miten paljon mieheen sattui. Käsitin myös sen, että jos tuon miehen päästän nyt menemään, niin syytän itseäni loppuikäni.

Totesimme lopulta, että jos tästä selvitään, niin selvitään mistä vain. Ja olemme selvinneet! Kertaakaan ei ole tullut pieneen mieleenkään tehdä mitään tuollaista uudestaan! Ajatuskin kuvottaa.

Oikeasti, kyllä se joskus jää vain siihen yhteen kertaan! Yrittäkää sitä parisuhdeneuvontaa/-terapiaa, jos tuntuu, että keskusteluyhteys on katkennut ja tilanne muutenkin lukossa. Siitä on ollut monille apua!

- Virheestään oppinut -

Yksikään kamppailutaidon harrastaja tai ammattilainen ei pysty katkaisemaan lautaa, sellaisena kuin se rakentamiseen tarkoitettuna puutavaramittana tunnetaan. Eli jos puhutaan neljä tuumaisesta laudasta ja siitä ylöspäin, kaikki sitä kapeammat ovatkin rimoja.

harkko-, katto- yms sellaiset joustamattomat, ns. särkyvät materiaalit ovat omiaan harjoitteluun, kuten myös varta vasten tehdy balsa yms . murskauspuulevyt.

Jatka vain harjoittelua ja unohda väkivaltaiset ajatukset..

nimim. 5 dan

Vierailija:

Lainaus:

jos tarkemmin luet nimimerkkejä niin huomaat että minä jonka kanssa kirjoittelet en ole aloittaja vaan numero 2

2

Nämä kaikkihan on kirjoittanut nimimerkki " Vierailija" :-)

Tällä palstalla ei vaadita rekisteröitymistä. Jos kuitenkin käyttää jonkinlaista nimimerkkiä, niin sen olisi syytä selvästi sellaiseksi ilmetä ja erottua esim sivunumerosta tai kärpäsenpaskasta töllön pinnalla.

kakkosnelonen nyrkillä poikki? Nuo nyt on turhia spekulaatioita. Et voi tietää minkälainen vapaaottelija sulla olis vastassa...

Vierailija:

Lainaus:

Pystyn meinaan katkaisemaan nyrkeilläni laudan poikki, joten voitte uskoa mitä luuvitonen tekee naamataululle.

Vierailija:

Lainaus:

Onko kiva kävellä sen muijan kanssa kaupungilla kun vastaantulijat vilkuttaa että " heippa panoalusta, millon otetaan uusiksi?" .

2

Tietysti jos asuu pikkukylässä ja kaikilla on samat kuviot + käydään samassa kulmakuppilassa " bilettämässä" ja se panokaveri on alakerran Jarmo ja naapuritalon Jorma, niin kai sitten noin voi käydäkin...

luet nimimerkkejä niin huomaat että minä jonka kanssa kirjoittelet en ole aloittaja vaan numero 2

2

Vierailija:

Lainaus:

Itsepä kaipasit rakentavia kommentteja. Tässä oli nimenomaan sellainen. Vai onko rakentava kommentti vain sellainen, missä vahvistetaan omat käsityksesi?

vaikka en halunnut. Muija kertoi aivan vapaaehtoisesti. En halunnut kuulla enempää, jotta en yhdistäisi kenestä olisi kyse. En halua tietää. Piste.

On kuulemma minua huomattavasti pienempi (kaikessa suhteessa), sellainen ikityötön -tyyppi.

Hieman alkoholia ja kaveri puhuu mukavia, niin mun ollessa pitkällä matkalla kävi sitten näin.

Miksi helkutissa muijat retkahtaa renttuihin? Pitäisikö minunkin heittäytyä sellaiseksi?

- ap -

turhaa sinä sitä vierasta miestä menisit moukaroimaan. Hänellä tuskin on sinua vastaan mitään henkilökohtaista, luulenpa että on vain käyttänyt tilaisuutta hyödykseen laput silmillä ja ***** mielessä. Kyllä se on ollut sinun tyttöystäväsi, joka on vapaaehtoisesti hommaan suostunut.

-edellinen

Vierailija:

Lainaus:

Jos tässä vuodenpäivät katsoisi miten asiat kehittyvät ja sitten miettisi tarkemmin miten jatkossa. ...Kyllähän meillä tuo henkinen puoli suhteessa toimii kuin rasvattu, mutta fyysinen onkin sitten tipo tiessään.

Ei voi ymmärtää. Sen tajuaisin, että inhoaisit vaimoasi, mutta tuo on outoa. Kuulostaa, että haluaisit antaa anteeksi ja jatkaa, mutta et voi. Minä lähtisin jonkin ammattilaisen puheille, ehkä nuo solmut aukeaisivat siellä. Tehtyä ei saa tekemättömäksi, mutta sen kanssa voi oppia elämään, jos haluaa. Asia on kuitenkin tosi pieni, suhteessa useimpiin erojen syihin.

Tuo, mitä joku sanoi siitä, ettei kestä kävellä kaupungilla jos vaikka joku vilkuttelee naiselle muistellen jotain vanhoja juttuja, on silkkaa huonoa itsetuntoa. Ymmärtäisin, jos kyse olisi jostain kiertopalkinnosta, jota jokainen kynnelle kykenevä on joskus höylännyt, mutta tässä on kyse yhdestä hairahduksesta.

Oma mieheni petti minua 3 vuotta sitten. Lapsia meillä on monta joten senkin takia " annoin anteeksi" .

Totuus on kuitenkin se, että unohtaa en voi eikä suhteemme ole palautunut ennalleen. Tuon jälkeen en ole oikeasti koskaan miestäni halunnut, vaikka mieheni on komea ja hyväkroppainen eikä seksin suhteen ole koskaan ollut ongelmia. Ei vain yksinkertaisesti sytytä yhtään. Muut kyllä sytyttäisi, joten vika selvästikin siinä, että hän petti.

pystyisin antamaan anteeksi, mutta unohtaa en voisi koskaan. Luottamus olisi lopullisesti poissa, joten turha sitä eroa olisi pitkittää. Tavarat jakoon ja kohti uutta elämää. Aina, kun jatkot menisivät pitkiksi, epäilisin ym.

Teillä ei lapsia, joten ero olisi siinä suhteessa " helppoa" vielä.

Mielestäni naisena on pahin teko mennä vieraisiin, vaikka olisi kuinka kännissä. Se on pahin mahdollinen " rikos" puolisoa kohtaan. Jos rakastaa oikeasti, ei halua satuttaa toista.

kuten voit tuosta muidenkin kirjoittamana lukea. Suhteenne tulee viime kesästä lähtien loppuun saakka olemaan rikottu. En ymmärrä millä konstilla sen voisi saada takaisin. Loppuelämä on pitkä aika elää tuollaisen asian kanssa. Siksi ihan sinun mielenterveytesi takia suosittelin eroa. Jos olet itse ollut uskollinen, se on sinulle tärkeä juttu eikä teillä ole edes lapsia niin en todellakaan ymmärrä mikä asia teitä voisi pitää väkisin yhdessä. Jos ne on kämppävelkoja niin sitä helpompaa. myytte sen kämpän kuitenkin voitolla pois.

Ansaitset siis parempaa, siksi kissa pöydälle ja heti. Laita rauhassa asiat " erokuntoon" omalta puoleltasi ja ilmoita sitten pettäjälle että nyt riitti.

2 (myös mies)

Vierailija:

Lainaus:

Minä petin miestäni 4 vuotta sitten hänen ystävänsä kanssa ja jäin kiinni verekseltään. Olisin kyllä kertonut asiasta muutenkin, koska silloin oli sellainen olo, etten mitenkään voi tuollaisen teon jälkeen enää jatkaa suhdetta, koska en voi luottaa itseeni.

Mies heitti " ystävänsä" niska-perse -otteella rappukäytävään ja sulkeutui minun kanssani asuntoon 3 päiväksi. Ensi alkuun asian " selvittely" oli aika pelottavaa, aggressiivistakin, mutta vähitellen pääsimme puhumaan asioista tosissaan ja niiden oikeilla nimillä. Tajusin, että mies rakastaa minua niin helvetisti, että saattaa jopa kestää tuon teon. Ja minä tajusin, miten paljon menetän, jos päästän hänet menemään. Asetelmat kääntyivät päälaelleen - minä itkin ja mies lohdutti. Ymmärsin, mikä uhmakas pikku-idiootti olin ollut ja miten paljon mieheen sattui. Käsitin myös sen, että jos tuon miehen päästän nyt menemään, niin syytän itseäni loppuikäni.

Totesimme lopulta, että jos tästä selvitään, niin selvitään mistä vain. Ja olemme selvinneet! Kertaakaan ei ole tullut pieneen mieleenkään tehdä mitään tuollaista uudestaan! Ajatuskin kuvottaa.

Oikeasti, kyllä se joskus jää vain siihen yhteen kertaan! Yrittäkää sitä parisuhdeneuvontaa/-terapiaa, jos tuntuu, että keskusteluyhteys on katkennut ja tilanne muutenkin lukossa. Siitä on ollut monille apua!

- Virheestään oppinut -

Voi sua..sä tunnut kunnon tyypiltä ja olet saanut nyt pahasti siipeesi. Olen samaa mieltä kun joku kirjotti,että kyllä noin upeella tyypillä ottajia riittää. Miksi kidutat itseäsi suhteessanne. Luottamus ei koskaan palaa ennalleen, ei koskaan. Ja se on yhtä helvettiä elää sellaisessa suhteessa. Ero on myöhemmin vielä vaikeampi, nyt eron tuska menee tuon petoksen kanssa yhdessä kärsiessä. Saat varmasti rinnallesi uskollisen naisen, aivan varmasti niitäkin vielä on. Ajattele kun rakastelisit naisesi kanssa niin kuva hänestä sen toisen kanssa palaa aina uudelleen mieleesi...

Ansaitset parempaa, tee ratkaisu mahdollisimman nopeasti, noin vain kidutat itseäsi.

Toivon todella sulle voimia kestää tuo helvetti läpi..

-nimim. kokemusta petetyksi tulemisesta on...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat