Seuraa 

Itselläni piti alkaa tänään rv7, mutta tiistaiaamuna työmatkalla alkoi voimakkaat selkäkivut ja töihin päästyäni huomattavasti menkkoja runsaampi kirkas verenvuoto. Neuvolassa sanoivat vain tylysti homman menneen kesken, mutta pääsin kuitenkin ultraan, jossa näkyi selkeä raskauspussi (koko vastasi viikkoja 4-5), mutta ei sykettä. Tämän vieressä näkyi sitten kohta, josta verenvuoto oli peräisin.

Tarkastuskäynti on tulossa nyt ensi viikolla, jolloin katsotaan miten edetään. Onko kellään kokemuksia, että voimakkaan kirkkaan vuodon jälkeen kohdusta olisikin löytynyt jo elämää? Missä vaiheessa yleensäkin ultrassa pitäisi sykkeen ja elonmerkkien näkyä?

Toiveissa tietenkin ollaan...

Kommentit (4)

Verenvuodoista minulla ei ole kokemusta, tosin paljon onnistumistarinoita olen lukenut vaikka vuotoa on ollutkin.

Mutta sykkeen käsittääkeseni pitäisi jo viikolla 7 näkyä.

On kai niitäkin kertomuksia ollut, että viikkoja olisikin oikeasti vasta vähemmän, ja siksi sykettä ei näy.

En oikein osaa auttaa, mutta ajattelin vaan jotain vastata. Jos nyt kesken on mennyt, toivon sinulle voimia ja jaksamista.

T. vm69/ km 03/06 20+5 ja 11/06 sikiön kasvu loppunut 7+4.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ajattelin tässä käydä hieman sekavissa tunnelmissa kirjoittamassa kuulumisiani. Pikkuinen kesti mukana tuosta vuodosta vielä reilut kaksi viikkoa ja kontrolliultrassa oli kasvanutkin ihan normaalisti. Tämän viikkoa on sitten vuodettu reilummin ja eilen todettiin kehityksen päättyneen. Eli kaikesta yrityksestä huolimatta kesken meni, mutta toiveikkaana silti elellään kohti uutta yritystä.

Tsemppiä muille kohtalotovereille!

Olen pahoillani, että näin kaikesta toivosta huolimatta kävi. Voimia sinulle tämän menetyksen kanssa ja voimia myös tulevaan!

*voimahali*

vm69

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat