Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

MIes on syönyt Sirdalud-nimistä lääkettä juuri hedelmöittymisen aikoihin ja nyt pelottaa, että voiko siitä olla haittaa. :(

Kommentit (4)

mut teratologisessa tietopalvelussa tietäisivät.



muistaakseni sirdalud on semmoinen, että odottavakin voidaan laittaa asetelmaan, että jos äidille lääke välttämätön, saa syödä. En varma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

voiko joku suun kautta nautittava aine tehdä spermasta kitkerän makuista? Olin kerran lyhyessä suhteessa nuoren miehen kanssa, jonka sperman maku oli järkyttävän KITKERÄÄ! Mistä se mahtoi johtua?

Suurempi vaara on äidin käyttämissä lääkkeissä. Ja usein vahvat lääkkeet heikentävät siittiöiden kuntoa ja jos ne on kyenneet hedelmöitykseen, niin ovat tod. näk. kunnossa. Muuten ne lakkais uimasta.Sirdulut ei ole "paha" lääke.

t. itsekin asian kans paininut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat