Vierailija

Minä juon aika vähän, siis yleensäkin. Nyt olen yrittänyt juoda sitä vettä enemmän ja hörppään täyden lasin tunnin-parin välein.

Valitettavasti olen huomannut, että ihan samassa suhteessa pitää käydä pissallakin.... Vai olenko epänormaali?

Olen muuten aina ihmetellyt, miksi naistevessoihin on aina kamalat jonot. Se varmaan johtuu siitä, että naiset juovat sitä vettä...

Kommentit (16)

klo 8 2dl

klo 10 2dl

klo 12 2 dl

klo 14 2dl

klo 16 2 dl

klo 18 2 dl

klo 20 2dl

klo 22 2dl

=16dl

Jos juot tiheämmin kuin 2h välein niin kyllä tulee enemmän kun se 1,5l

Kannattaisko juoda vaikka 2,5dl x2 aamulla ja illalla niin ei päivällä tarttis kokoajan?! Mä juon varmaan liian vähän vettä, mutta enpä koe ongelmaksi tämmöstä.

En minä iltaa kohden juo , eihän siitä nukkumisesta mitään tule. Mutta juon

klo 8, 10, 12, 14, 16, 18

Ehkä näin, eikä siitä edes tule sitä puoltatoista litraa.

Mutta eihän se kerralla juominen poista sitä ongelmaa. Jos juon nyt 2 x 2dl, niin käyn kahdesti vessassa puolen tunnin välein.

Eli olen siis epänormaali..?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kahvi, tee, muut kofeiinipitoiset juomat ja alkoholi poistavat nestettä, joten niitä ei voi laskea päivän nestemäärään. Kaiken muun sitten voi. Elimistösi nestetasapainon kannalta on ihan sama juotko mehua, vissyä vai vettä, mutta muistathan, että osa juomista sisältää runsaasti energiaa? Sen vuoksi vesi ja muut kalorittomat juomat ovat parhaita.

aika vähän muutenkaan juon vettä tai muutakaan... ruuan kanssa tulee juotuu lasi maitoo ja iltapalalla kaakaolasillinen, ja päivällä juon pari lasii colaa ja ehkä muutaman kulauksen vettä... ei toi määrä kuiteskaan 1,5litraa tee

Mä juon aamupäivällä puoli litraa vettä ja iltapäivällä puoli litraa vettä. Siis puolen litran tuoppi on päivällä ja sen ainakin kahdesti jopa kolmesti tyhjennän ja tähän päälle vielä ruokailun yhteydessä vettä, maitoa tai mehua. Käyn ehkä kerran tunnissa tai kolmen tunnin välein vessassa. Se on elämää se vessassa käynti, eikä se juurikaan häiritse?!?!?

Tosin en ymmärrä miksi lisäät veden juontia? Onko siihen joku syy? Mun elimistö on ainakin tottunut paloon veteen, mutta jos ei janota niin miksi juot?

Mua ainakin alkaa usein pissattaa, kun mietin, että olen juonut paljon tai en heti pääse vessaan, eli alan miettiä, että kohta varmaan saattaa tulla vessahätä.

Musta sä et juo paljoa. Minä olen juonut tänään aamulla 2,5 dl mehua, pyöräiltyäni töihin noin 3 dl vettä, ruoan kanssa ison lasin vettä noin 2,5 dl ja nyt on menossa jälkkäriksi iso kuppi teetä maidon kera, noin 2,5 dl. Nestettä on siis mennyt nyt vähän reilu litra. Juon varmaan pyöräiltyäni kotiin noin 5 dl vettä ja ajomatkalla mökille ehkäpä light-limun 0,5 dl. Iltaruoalla tulee myös juotua jotain ja nukkumaan käydessä. Vessassa olen käynyt muistaakseni kolme kertaa tänään. Ja tämän on ihan normaali päivä minulle.

Laskethan ap päivän nestemäärään mukaan myös aterioilla nauttimasi nesteen?

Yritän juoda, koska sitä aina toitotetaan. Sen avulla laihtuu (haluaisin 2 kg alas), ummetus lähtee (olen taipuvainen kovamahaisuuteen) ja iho paranee (iho tuppaa näppyjä). Ja koska tiedän, että juon liian vähän, myös helteellä.

Ehkä en ole vain tottunut tähän juomiseen ja siksi se vesi tulee läpi samantien.

Minusta vessassa käynti on jotenkin rasittavaa.. Pitää keskeyttää työt, ajatus katkee, sitten alan tekemään jotain toisarvoista...

en juo normaalisti kuin aamulla mukin kahvia, lounaalla vettä tms., iltapäivällä kahvia, päivällisellä ruokajuomaa ja illalla teetä. Mutta eikö juuri sitä VETTÄ pitäisi juoda?

ja siihen päälle sitten mitä nyt juonkaan. Kaakaota, maitoa.

Olen raskaana ja yritän tuon turvotuksen pitää kurissa. ei ole tässä raskaudessa tullut turvotusta kun pidän 2 litran kannun jääkaapissa ja se tyhjenee joka päivä.

Mä juon 2-3dl kerralla, niin ei tarvi niin usein kitata sitä.

En yleensä juo klo 19-19.30 jälkeen ollenkaan mitään. Just sen takia että muuten juoksen koko yön vessassa.

jossain Sinuntion kylpylässä tai vastaavassa.

Siellä toitettiin, että kaikkiin vaivoihin auttaa vesi. Aina, kun joku jotain valitti, niin heti sanottiin, ettei ole juonut tarpeeksi vettä. Jos oli ummetusta, niin ei ollut juonut tarpeeksi vettä, jos oli turvotusta, ei ollut juonut tarpeeksi vettä... ihan mitä vain.

toi veden tuputtaminen on varmaan pullovesiyhtiöiden keksintö. Jano ilmaisee kun nestettä pitää saada, ylimääräinen on turhaa. Vesipropagandaan uskovat voivat tutustua asiaan Totuus ruoasta nimisestä kirjasta joka tuli myös telkkarista yle Prisma sarjassa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat