Miten saada mies loukkaantumatta ymmärtämään että en pidä peppu seksistä?

Vierailija

Nuorempana (kun alettiin seurustelemaan) sitäkin tuli tehtyä mutta nyt kun on jo ikää karttunut ja lukenut juttuja niin en halua sitä enää. Mies sitä kinuaa joskus (pari kertaa kuussa/kahdessa) ja joskus siihen suostun pitkin hampain, yleensä ei mene sisään sillä olen niin lukossa. Jos onnistuu niin itken ääneti aktin ajan ja sen jälkeen.

Jos kieltäydyn mies mököttää pitkän aikaa. Hän ei suostu ymmärtämään sitä että pelkään pöpöjä ja koska synnytysten jälkeen olen saanut peräpukamia, niin koko ajatuskin tuntuu kamalalta... Samoin olen alkanut miettimään koko jutun vaikutuksia peppuni toimintaan vanhempana, en tiedä ovatko väitteet totuudenmukaisia mutta ne pelottavat.

Eli miten saisin miehen tajuamaan etten halua ilman että asiasta seuraa mikään suurempi kohtaus?

Kommentit (12)

Vierailija

Vain sinä voit ilmaista hänelle asiallisesti että se tuntuu pahalta. toisaalta häneltä voisi kysyä kuten joku mainitsi että miksi hän ei halua omaan peppuunsa dildoa??

Mun mies ei halua mutta peppu kelpaisi. Olen sanonut että sattuu ihan kamalasti ja itku tulee. Sitä paitsi mulla on vika kerran jälkeen sattunut häntäluuhun niin että enää sinne ei panna mitään...vaikka siitä joinain hetkinä tykkäsinkin.

Vierailija

Ehkä jossain muussa yhteydessä kuin seksin aikana.

Ja tietysti voidaan myös ajatella, että hyökkäys on paras puollustus: suutahdat miehellesi siitä, että hän haluaa peppuseksiä vaikka sinua sattuu etkä halua sitä.

Vierailija

Miehet voivat kyllä olla seksin suhteen niin urpoja, että tuokin ukko ajattelee heti, et sen omassa panotaidossa on joku huonontunu " kun ennen tykkäsit" .

Vierailija

Todella typerää mieheltä LOUKKAANTUA jos ei saa peppuseksiä.

Sen pitää riittää, että sinä et halua, eikä sen kummempia syitä tarvita, vaikka niitä myös on!

Vierailija

Minä halusin kerran kokeilla sitä mieheni kanssa enkä halunnut enää toista kertaa ja mieheni ymmärsi sen kerta laakista.

Mutta se oli hyvä mitä " ylempänä" sanottiin että tunge hieromasauva miehen pyllyyn että tietää miltä tuntuu!

Vierailija

Pitäishän sen siitä ymmärtää, että kärsit siitä - kai sen mieskin ymmärtää ettei seksi ole pelkästään miestä varten vaan molempien pitäisi siitä nauttia.

Mun ex oli myös sitä sorttia, että suuttui jos ei saanut seksiä tai sellaista seksiä mitä hän halusi. Sitten oli ihan tyytyväinen, jos tein niin kuin hän tykkäsi riippumatta siitä miltä musta tuntui. Tajusin jossain vaiheessa, ettei se tehnyt sitä ilkeyttään. Mies vaan oli niin lapsellinen, ettei kerta kaikkiaan ymmärtänyt että jos hän itse nauttii niin minä välttämättä en. Tämä johti sitten lopulta eroon - ei pelkästään erimielisyydet seksin suhteen vaan miehen kykenemättömyys nähdä, että oma onni ei ole aina muiden onni...

Toivottavasti teidän ongelmat ei ole näin vakavaa laatua.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat