Vierailija

Mitäköhän pitäis tehdä, kun myymäni ja postittamani tavara tuli palautuksena takaisin? Eli ostaja ei hakenut sitä postista eikä mitään viestiä ole laittanut. Laitoin pari päivää sitten sähköpostia eikä mitään vastausta ole kuulunut. Luulisi, että ostaja kaipaisi maksamaansa tuotetta. Miten kauan odottelen ennenkuin voin laittaa tuotteen uudelleen myyntiin? Outo juttu.

Kommentit (15)

No pitää täs odotella josko jotain kuuluisi! Voihan se olla et postikin on mokannut, mut luulisi et ostaja alkais jossai vaihees ihmetteleen kun ei tavaraa kuulu! Mä ainakin ihmettelisin!

En aio laittaa negaa, koska eihän siitä mulle mitään haittaa tullut jos ostaja ei halua hakea maksamaansa pakettia. Tietenkin kävi mielessä, et jotain on ehkä sattunu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

aika jännä juttu jos ne huutilaiset olis aina niitä jotka sairaalassa henkihieverissä olis. voihan sellasiakin tapauksia olla. Mutta jos ei mitään vakavampaa niin kyllä ite ainakin sanoisin miehelle että laittaa viestiä. Itse olen ainakin vastuuntuntoinen ja mua ainakin jurppii jos saa odotella viikkotolkulla vastausta.

Eli jos sille ei ole edes postista tullut lappua. Kylä kai postikin joskus hukkaa, mutta todella harvoin.

Mä en ymmärrä oikeesti niitä myyjiä tai ostajia jotka ei voi vastata kysykyksiin/ota yhteyttä ajoissa/lähetä tuotetta ajoissa.

Syyksi sanotaa että kone hajosi/joutui sairaalaan...

Kyllä kai nyt hitsi vie sille miehelle/vaimolle voi sanoa että käy laittamassa postia että hoitaa asian kun pääsee esim:sairaalasta.

Tai sitten jos kone hajoaa niin kai jokaisella joku kaveri on jonka koneella vois käydä tai kirjastossa vastaamassa.

Mä en sulata näitä vastauksia....

no nyt tämä ostaja vihdoin viikko sitten ilmoitti itsestään ja että on kaivannut ostamaansa tavaraa ja oli ilmeisesti hukannut postista lähetetyt laput, noh hän sitten pyysi ilmoittamaan tilinumeroni ja summan mikä aiheutuu uudelleenlähettämisestä. Nyt ei ole taaskaan viikkoon kuulunut mitään vaikka olen kysellyt että aikooko hän sen lunastaa eikä rahaa ole tilille tullut. Vituttaa tällainen touhu. Miten kauan mä tällaista kattelen?

YRITÄ VIELÄ JONKIN AIKAA KOSKA VOI OLLA VAIKKA SAIRAS TAPAUS JA ON SAIRAALASSA TAI MUUTA VAKAVAA TAPAHTUNUT!1 TUSKIN HUVIN VUOKSI JÄTTÄÄ HAKEMATTA SITÄ POSTISTA!1

Syyksi sanotaa että kone hajosi/joutui sairaalaan...

Kyllä kai nyt hitsi vie sille miehelle/vaimolle voi sanoa että käy laittamassa postia että hoitaa asian kun pääsee esim:sairaalasta.

Tai sitten jos kone hajoaa niin kai jokaisella joku kaveri on jonka koneella vois käydä tai kirjastossa vastaamassa.

Mä en sulata näitä vastauksia....

[/quote]

ennen kun lähettävät takaisin.

Odota muutama päivä, laita postia ja jos ei vastaa niin nega.

Saahan sen sitten muutettua jos jotain rupeaa kuulumaan.

Mua itteäni ottaa pattiin nämä ostajat jotka eivät voi ottaa yhteyttä eikä ajoissa vastaa sitten yhteydenottoonkaan. Tai maksu venyy ja venyy.

sitten kävi niin että ihmettelin miksei meille tule mitään postia, muuta kuin mainoksia. Kaksi viikkoa meni, ja aloin ihan tosissani huolestumaan kun ei edes laskuja tullut. No, sitten selvisi että postinkantaja oli laittanut meidän postin juuri poismuuttaneiden naapureiden laatikkoon..Meillä ei ole edes samantapaisia sukunimiä.

Paketista vielä, posti laittaa kyllä muistutuslapun saapuneesta paketista viikon kuluessa, kaksi viikkoa säilyttävät ja sitten lähettävät takaisin. On kyllä kumma ettei ole hakenut maksamaan pakettia, mutta elämässähän voi sattua asioita(matka, sairastuminen, kuolemantapaus jne.) jolloin postipaketit unohtuvat.

paketti tuli takaisin. Lähetin ostajalle seurantakoodinkin, mutta eipä hakenut silti. Minä en aio lunastaa pakettia, koska ei ole enää minun omaisuuttani, koska hän ne on maksanut. Menköön takaisin sinne.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat