Vierailija

Kyseessä sukulaistyttö, jonka kanssa emme ole kauheasti tekemisissä, mutta on mieheni kummityttö ja mies haluaa häntä muistaa.

Meillä on itsellämme pienet lapset, joten olemme aika pihalla 12-vuotiaan mieltymyksistä. Olisiko kenelläkään antaa vinkkejä?

Sivut

Kommentit (35)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mitään ponitalli tms. kirjaa!!!! Liian lapsellinen monelle 12-vuotiaalle. Ehdottaisin lahjakorttia (20¿) Seppälään tai H&M: ään. Tai sitten elokuvalippu ja 5¿ lahjakortti hesburgeriin.

Ostakaa pehmeät ja pörröiset sukat (karamelliväreisä), sormikkaat tai kaulahuivi. Sellaista vähän kiiltävää lankaa. Tai sitten joku uusi ponitalli/koiratyttö kirja.

Oma 12-vuotiaani ei myöskään lue mitään poni- tai hevosaiheisia kirjoja, vaikka lukee muuten paljon.

Musiikista moni 12-vuotias pitää, mutta jos levyn haluaa ostaa, niin kannattaa vähän kysellä vanhemmilta, mistä tyttö tykkää? tai mitä levyjä jo on?

Vaatteita ei mun tytölle ainakaan kannata ostaa, itsekään en enää osta kuulematta tytön omaa mielipidettä. Niillä kun tahtoo jo olla ihan oma maku vaatteiden ja värien suhteen ton ikäisenä. Oma lapseni ei voi sietää esim. pinkkiä väriä vaatteissa.

Jos vähän enemmän on laittaa lahjaan niin esi. playstation-singstar? oliko se niminen? voisi olla ihan kiva lahja. Meillä ainakin sitä toivottiin.

Mutta jos ei todella kunnolla lasta tunne, niin toi lahjakortti on mielestäni paras vaihtoehto.

Jos tykkää vaikka koirista, niin kirja, taulu, koru, koriste-esine, hoitovälineitä, pyyhe jne aiheeseen liittyvää...

Myös musiikki, kirjat, lehden vuosikerta ja vaatteet varmasti ovat mieleen..

Vierailija

12-vuotiaalle ei enää leluja voi ostaa, mutta ei mitään astioita vielä.
Oma 12vuotiaani lahja lista oli tällainen:

Lshjakortteja.
Babylipsejä (huuli rasva)
Kynsilakkoja.
Elokuvalippuja.
Käsi, jalka, naama rasvoja .
Koruja.

En oo lellipentu

Olen itse 12v ja oma lahjatoivelistani on:

~Kamera
~Lahjakortteja/Rahaa
~Kuulokkeet (meni rikki nii siks)
~Baby Lipsei
~Tangle Teaser (harja)

Mut sit kivoi sellasee vähä pienempii on esim: sellaset valkoset/vaaleet pörrösukat, Fazerin sinistä, ponnareita, elokuvalippu (mieluiten 2x et kaverillekki), sellasii kultasii/hopeit "tatuointei" (ne laitetaan vedellä ja lähtee n.kahes viikos), naama/vartalo tuotteita (rasvoja), victorias secretin body mistei (hajuvesii mut laimeempii). ←noi oli vaa sellasii mitä mun ois kiva saada

Vierailija

itse 15 vuotiaana sanoisin, että 20 euron lahjakortti johonkin vaatekauppaan. Esim h&m tai cubus. EI seppälä koska sieltä pn ainakin minun vaikeaa löytää vaatteita

11v

Mä oon ite 11v ja oikeesti kaikki mun ikäset haluaisi eos huulirasvan, tai konkkeli repun se tosiaan on TOSI kallis ja kaikkia hius ja kauneus jutut on hauskoja❣ Kiva jos jokin näistä lahjoista on hyvä😅

10-vuotias

Ainakin babylips on hyvä ja ehkä vaatteet ja meikkiä (jos käyttää) korvakorut (jos on reiät) joku ei lapsellinen kirja ja karkkia

10-vuotias

Mä ostaisin 12v-tytölle Victoria's secrettejä,Fjallraven kånken,vaatteita,koruja,leffaliput,jotain ei lapsellisia kirjoja esim. Tähtiin kirjoitettu virhe,koriste-esineitä ja vaikka tilais jotain lehtee sille esim. Systeriä. :)

Vierailija

Moi! Ite oon 12 vuotias tyttö ja mietin mitä antaisin kaverille joululahjaksi. Se tykkää lukea kirjoja ja tykkää myös piirtää. Mut en vaa keksi mitään sille nii olisiko joillakin ideoita?

Vierailija

Kannattaa ottaa huomioon kirjoja ostaessa, että on tosi hankalaa ostaa mieluisia kirjoja jos ei mitään tiedä saajan mausta. Itse luin 11-13 -vuotiaana erittäin paljon vaativampia ja rankempia kirjoja kuin monet luokkalaiseni. Kaikille ei sovi kaikki.
Itse en ehkä ala nyt mitään lahjaideoita listaamaan, mä kun oon vähän ernu ja sitä paitsi jo reilusti yli tuon 12v. (jos hevoskirjat on lapsellisia, ei Baby Lipsit, tms, sitten yhtään?)

hevostytön äiti

No jos tyttö on hevoshullu niin kuin minun 12vuotias tytär niin hevos kamaa, järkkäri, uusi puhelin, elokuva(joku aika vanha (nancy Drew) tai uusi)

pupunen

Oon nyt 11v mutta täytän pian 12. Itse haluaisin lahjakortin esim H&M tai sitten vaan rahaa. Myös korut meikit ja kynsilakat on aika kivoja lahjoja. Jos pitää lukemisesta niin joku kiva kirja (tietysti sellainen joka liittyy johonkin aiheeseen josta hän pitää) Ja jos haluaa ja viitsii täyttää hieman enemmän rahaa niin Fjällräven konkken reppu on varmasti mieluisa lahja 🎁😃

Onnea lahjan hankintaan!

13-vuotias

Tämähän on siis jo vanha keskustelu, mutta ehkä tästäkin kommentista on hyötyä jollekulle joka etsii nyt lahjaa. Kaikki kirjat,korut,vaatteet,kosmetiikka ja pelit ovat hyviä lahjoja, mutta kaksitoistavuotiaiden maku niiden suhteen vaihtelee paljon. Varminta olisi ostaa lahjakortti, jotta lahjan saaja saa itse valita mitä haluaa ja ettei vahingossa osta samanlaista tuotetta.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat