Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Miun 12-v on hurahtanu littlespetshop-videoiden tekemiseen! Lahjatoiveita synttäreille häneltä: kamera, iPhone 5 S 64 Gb, Littleshoppi talo, kilo karkkia, eos-huulirasva,ny cappi ja meikkejä. Ajattelin ostaa kameran, littlepetshop talon, eosjutun ja meikkejä :) lapsella on jo karkkia jääny nimipäivistään ja sillä on jo iPhone 5s mutta vaan 16 Gb :) cappia se ei tarvii kun sillä on jo saman merkin lippis mut ei cappina :) antaa lasten leikkiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mun kaveripiirissä on yks joka myös tykkää tehdä littlest pet shop videoita. Mut sen ikäiset on yleensä hylänneet petsit jo aikoja sitten. Mut jos tietää että joku tekee niitä videoita niin petsikamat voi olla hyväkin idea.

Tyttö, jolla on ihana kummiset...

Mäkin oon ite 12.v ja meillä on nyt tilan puutetta ja vanhemmat on hermona. Mun pikkusisko sai uuden huoneen kodin melko keskeltä ja ite oon talon nurkka huoneessa joten toivoisin että saisin jotain mikä tekis mun huoneesta viihtyisän jossa ois kiva olla. Eli jotkut kivan värisee lakanat ois kivat tai jos on jo kivat lakanat niin tauluja,radio,verhot tai muuta sellasta. Mulla on tosi kiva kummisetä joka asuu ihan lähellä ja se sai uuden tyttöystävän joka on tosi kiva saan niiltä paljon kaikkee. Eli sanon sisustus juttuja sun muuta kivaa tyylikästä ja käytännöllistä.

Vierailija

Hei! Itse sanoisin että älkää ostako mitää turhaa kuten lasten koruja tai vaatteita joista ette ole varmoja ovatko tytön mieleen. Voi käydä niin että lahjasta kiitetään mutta ei pidetä. Ostakaa siis esimerkiksi: lahjajortti vaikka h&m, bik bok yms missä tiedän että tyttö tykkää shoppailla. Vaatekaupat ovat hyvia myös s-ryhmän lahjakortti on todella kiva, sitten toki esim karkkia ja suklaata, jos tyttö tykkää lehdistä tilaa hänelle vaikka syster tai demi vaikka vuodeksi tai alle kyllä on hyvä mieli kun saa luke lehtiä aina ja hymy tulee (itse ainakin pidin siitä paljon 12v kun sain kummilta syster tilauksen). Myös kuulokkeet ovat tuossa iässä tarpeelliset kun pitää kuunella musiikkia ja muuta koko ajan. Myös toki ne korut ja korvikset on hyviä mutta muistakaa että lapsi ei ehkä enään halua mitään lapsellista vaan "nuorien" koruja enemmän. Leffaliput on ihan mahtavia kun pääse katsomaan jotain leffaa myöhemmin.

Karkkinekku

Oon ite 11v haluaisin adidaksen 3 raita verkkarit ja kånken repun ne ois mun päälahjat ja sit jotain hajuvesii ehkä,suklaata,laturin puhelimeen,ja ei mulla kauheena mitään ookkaa 🎅🏼🎅🏼

Vierailija

EI AINAKAAN LELUJA!!!
Mut ite oon 11v ja suosittelen lahjakorttia (20€-50€) cubus, H&M, Lindex
Tai leffaliput (2kpl-4kpl).
Jos ei oo mitään ideoita niin ei se noloo oo käteistäkää antaa, koska jos tyttöä ei kunnolla tunnekkaan niin mieluiten ehkä raha kun joku esine/asia jota ei tarvitse.
Esim. 20€ tai 50€

Kohta 13v.

Itelläni on kohta 13v. Syntterit ja aijon toivoo vaikka
-lahjakortteja
-valkoiset sellaset sisustuspallovalot
-lahjakortti sinelliin ja suomalaiseenkirjakauppaan
-hyvä lautapeli
Ehkä leffaliput

Persoonalliset lahjat on ainakin kivoja jos lapsen tuntee. Itse tykkään taiteesta ja askartelusta yms.

Vierailija

Vanha keskustelu mut ehkä tästäki on jollekki hyötyy. Ite täytin tänä syksynä 13 ja haluisin lahjaks kaikkee mun harrastukseen liittyvää (Jääkiekko), leffalippuja, jotain lahjakorttei just jonnekki Suomalaiseen kirjakauppaan tai johonki urheilukauppaan, jotain kirjoi jotka liittyis jotenki urheiluun tai jotain ennätyskirjoi. Ja sit mukitki saattais olla ihan kivoi

Vierailija

Ite 12 vuotiaana en oo mistään huulirasvoista tai lakanoista kiinnostunu. Mun toivelista on aika kallis et millekkää sukulaistytölle ei kannata mitään kalleimpia tästä ostaa :D

-Kamera ois aika jees
-Sähköpieno
-Rullaluistimet
-Rahaa/Lahjakorttei johonki vaatekauppoihi (Esim. H&M tai Cubukselle)
-Pelejä Nintendo switchille (Pelikonsoli)
-Jotain fanikamaa lempi bändille
-Omaa rauhaa :')

10-11v

Itse vanhempani eivät anna joulu lahjaksi rahaa joka tyhmää, eikä ole ideoita mitä haluasi. Itse olen vasta 10 mutta täytän 11 pakko oli tulla tälle 12v sivustolle kun 11vuotiaitten puolelta koko ajan vaan jotain lps:sii ja schleissei ite en tykkää. Meikit ei kyllä kiinnosta joten...

Itsellä on 12-vuotias tytön tyttö joka on todella eläinrakas, että jos lapsi tykkää eläimistä niin poni ja eläin lehdet käyvät oikein hyvin. Ei sen ikäisille tarvitse ostaa meikkejä ja hajuvesiä. Lapselle kannattaa ostaa uusia Koulu vaatteita ja joku mukava elokuvalippu ja muuta hyödyllistä mitä lapsi tarvitsee arkeen. Mutta jos jonkun lapsella jo murrosikä on tullut niin rintaliivejä ja terveys-siteitä kannattaisi ostaa. 12-vuotias on vielä sen verran nuori että ei niitä aikuisten tarvikkeita tarvitse vielä ostaa. Sen ikäisten pitäisi mennä vanhemman kanssa yhdessä kauppaan katsomaan mitä tarvitsee.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat