Seuraa 

Niin, tämä voi olla taas makuasia.. Mutta mitkä imetysliivitliivit sinusta on ovat parhaita? Hinnan täytyisi kyllä olla kohtuullinen. Löytyykö Lindexistä hyviä? Sais olla napakat, ettei roiku kun lehmän utareet ;)

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä olen tykännyt Triumphin mamabel soft -liiveistä. Ovat kaarituettomat ja mukavat, puuvillaelastaania. Tosin esimerkiksi juhlavampiin tilanteisiin, joita on tosi harvoin, ( : ) ), olen tykännyt noista Lindexin kaarituellisista, aavistuksen topatuista liiveistä, jotka joku jo mainitsikin. Niistä ei näy tiukankaan paidan kanssa nännit läpi.

Minä siis suosittelen Bravadoa! Omani (kolmet) olen ostanut Helsingistä, Bebesistä, 39¿/kpl. Ovat puuvillalycraa ja pysyneet kuosissaan ihan täysin vaikka olen pessyt 60 asteessa ja kuivannut rummussa. Bravadoa on ainakin Bebesissä kahta eri mallia, itselläni sellaiset, jossa selkä on sporttiliivin mallinen - kesällä oli hyvä sellaisten " painijatoppien" kanssa (painijatoppi kuulostaa ihan kamalalta, mutta ehkä tiedät, mitä tarkoitan). Ovat tosi tukevat ja kohottavat eivätkä hierrä mistään ja ovat vielä minun makuuni simppelin näköiset!

Ostin H&M:ltä parit halvemmatkin, mutta ne on jääneet täysin käyttämättä, kun nuo Bravadot ovat niiiiiin hyvät! Että kannattaa satsata muutamaan hyvään kappaleeseen!

annelie

Mun suosikit on Kappahlin kaarituelliset joita olen käyttänyt kolmen lapsen imetyksen aikana (tälläkin hetkellä). Niitä klöytyy kaapista monet kappaleet. On ihan nätit ja mukavat päällä. Norm. hinta muistaakseni 16,90e, mutta joskus Kappahlissa kaikki liivit 9,95e. Yhdet n. 50 euron liivit ostin esikoisen syntymän jälkeen. Hukkaostos oli, en niiistä sitten tykännytkään. Kannattaa käydä useammassa liikkeessä testaamassa. Sinulle paras malli löytyy vain testaamalla.

kokeiltu ja ainakin D kupille ehdottomasti parhaat anitan kaarituelliset muksutallista 48e.lindexin liivit kakkosena mutta mielestäni suht hinnakkaita,reilu kuukausi sitten maksoin niistä 29e,tuettomat.hennesin liivejä löytyy myös ja täytyy sanoa että laadusta kannattaa kyllä maksaa sillä noi " pilapeli" liivitkin tulee kalliix pitemmänpäälle.

olivat minun suosikkini. Ne olivat vetoketjulla avattavat joten sai näppärästi auki/kiinni yhdelläkin kädellä. Muuten perusmalliset, tukevat ja leveäolkaimiset.

Oulussa ainakin Lastentarvike myy niitä.

Mä oon tykänny Bravadon lifestyle mallista. On mukava, pehmeä ihoa vasten ja tukee silti hyvin. Ja ihan nättikin yksinkertaisuudessaan. Näitä mulla on jo monet. Hintakin on ok, 39 e. Näitä saa siis mm. Bebesiltä ja nettiemosta. Bravadon toppimallit taas ei ole minusta hyviä, ei tue tarpeeksi. Huom! kaarituellisia ei kannata ainakaan alkuun käyttää, ettei tuki tiehyitä. Tässäkin ketjussa nähdään, että kyse on monesti makuasiasta ja siitä, mikä kenellekin käy eli ei voi oikeastaan suositella toiselle mitään tiettyä mallia. Bebesillä on muitakin kauniita ja toimivia liivejä, mutta hintaa on enemmän.

Ovat hieman topatut, joten peittävät tätä rintojen kokoeroakin (mulla on toisesta rinnasta ehtynyt maidontuotanto, joten rintojen koko ero on välillä aika mahtava).

nazuli:

Lainaus:

Niin Lindexillä on (mun mielestä) tosi hyvä jämäköitä liivejä, ite oon ostanu jo vaal.siniset, ruskeat ja mustat :) On myös muistaakseni valkoisena. Maksaa n.16 euroa muistaakseni, sileää kangasta, alhaalla kevyt pitsireunus.. Nätit ja toimivat eikä nöpötä nännit läpi :)

Niin Lindexillä on (mun mielestä) tosi hyvä jämäköitä liivejä, ite oon ostanu jo vaal.siniset, ruskeat ja mustat :) On myös muistaakseni valkoisena. Maksaa n.16 euroa muistaakseni, sileää kangasta, alhaalla kevyt pitsireunus.. Nätit ja toimivat eikä nöpötä nännit läpi :)

triuphilta löytyy " soft" liivit,edulliset(n.26-27¿),kaarituettomat(joten käy heti maidon noustua)ja erittäin tukevat,esim.citymarketit myy näitä ja itse olen tykännyt anitan kaarituellisesta mallista,on tosi tukevat isoille rinnoille mutta hintaa on sitten n.50¿.Saa esim.nettikaupoista.

Carriwellin drop-cup liivit kasvaa ja kutistuu rintojen muuttumisen myötä. Ovat todella napakat ja tukevat, itselläni ainakin tuki riitti mainiosti C+-kokoisille rinnoille. Liivit on pään yli vedettävät, takaa urheiluliivimalliset (nk. painijanselkä leikkaus), olkaimet on leveät, liiveissä ei ole lainkaan ikävästi painavia saumoja, liivinsuojukset sopii hyvin, imetysluukku aukeaa kokonaan ja sen saa vedettyä kunnolla rinnan alle, imetysluukun saa vaivatta avattua/suljettua yhdellä kädellä ja mikä on myös huomion arvoista, liivejä voi käyttää imetyksen loputtua vaikkapa urheiluliiveinä! Väreinä on valkoinen, musta ja punainen. Hinta n. 26-29 ¿.

Liivejä voi tilata nettiputiikeista, mm. kenguruu, babyidea, amauti.

Jos olet pk-seudulta, voit myös käydä sovittamassa niitä esim. Kenguruun liikkeessä.

Kuppikokoni on B ja mitään imetysliivejä en tarvitse, ihan tavalliset mukavat liivit käy, oli kaaritukia tai ei. Imetän nostamalla liivin rinnan päälle, eli rinta alakautta liivisä ulos. Hyvin toimii, mammat ihmetelleet, miten onnistun ilman sähellystä, nopeasti ja diskreetisti hoitamana homman. Eli liivissä ei saa ympärymitta kiristää tälläistä toimintaa varten. En tiedä toimiiko iiiisoilla utareilla, mutta miksei toimisi näin teoriassa ajateltuna.

Liiveissä on hyvä olla puuvillaa ainakin vuori. Tämä monesta syystä. Itse olen joutunut käyttämään liivinsuojia. Liian liukkaissa liiveissä ne eivät pysy paikoillaan, vaan uivat näkyville. Lisäksi ohut puuvillakerros imee pienet tipat, ettei paita kastu. Liiveissä on kiva olla vuori tai toppaus myös siksi, että ihan ohuiden liivien läpi liivinsuojat paistavat. Jos on ohut paita, ne sitten näkyvät ihan päälle asti. Paksuhkot liivit kätkevät suojat hyvin.

Kandee kokeilla, että liivit saa yhdellä kädellä kiinni ja auki. Näin ne saa näpsäkästi kiinni, vaikka vauva olisi sylissä. Julkisilla paikoilla on kiva, ettei joudu olemaan tissi paljaana kauan ja joudu laittamaan vauvaa ensin vaikka vaunuihin, että saa tissin paikalleen takaisin.

Kolmanneksi vielä katsoisin, että liivit ovat tosi peittävät eli ettei rintavako jää kovin näkyviin. Kovin avonaiset liivit repsahtavat makuuasennossa pois toisen tissin päältä. Olen joutunut käyttämään liivejä yölläkin, että saa liivinsuojat, ettei sänky kastu. On ärsyttävää, jos joutuu heräilemään sen takia, ettei liivit pysy paikoillaan, suojat on pitkin sänkyä ja maito valuu pitkin poikin.

Mun parhaat imetysliivit on olleet myös halvimmat. HenkkaMaukan mustat puuvillaiset. Maksoivat jotain 5,90-9,90.

Mulla on vino pino imetysliivejä, mutta oikeastaan vain yksistä todella tykkään. Ne on Anitan kaarituelliset sileällä kupilla. Ainoat, jossa rinnat näyttää hyviltä. Minulta löytyy myös KappAhlin kaarituellinen malli, Triumphin kaarituellinen pitsiliivi ja Lindexin tueton, mutta yhdessäkään niissä ei näytä hyvältä, vaan sivuprofiili varsinkin on huono. Nyt en muita käytäkään kuin noita Anitan liivejä, maksoivat noin 40e.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat