Seuraa 

eli miten kauan synnytys on teillä kestänyt? mulla papereihin on merkattu 1 ja 2 vaiheen kestoksi 2t 57min. mietin vaan että tuleeko toinen sittten nopeammin??

Sivut

Kommentit (30)

Toinen pidempi,18h

Sitten lyhentynyt ajat jatkuvasti:

3,5h

1,5h

55min

Monesti sanotaan että toinen synnytys on nopeampi kuin eka.Mulla ei ollut mutta kolmannesta eteenpäin kyllä.

Mahdanko ees laitokselle ehtiä tälläkertaa?....

L+5+rv24

täällä lueskelen näistä parin tunnin ja minuutin tapahtumista! Meikällä eka 20 h 23min ja ponnistusta 30min.

Tokassa lapsi kilon isompi eli 4690g, ja synnytyksen kesto 15h 30 min, ponnistusvaihe merkattuna 53 min., mutta oli taatusti yli tunnin (eikös sitä usein merkata pienemmäksi, ettei näy papereissa menevän yli tunnin, silloin kun joutunee tekemään jonkin tarkan lisäselvityksen pitkittyneestä lystistä... Vai liekö pelkkää urbaanilegendaa?).

Tästä kolmannesta toivon kerrankin helpottavaa kokemusta. Sellainen siis tänne, kiitos!

Vitanova rv 10+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mulla esikoisen synnytys 5.5 tuntia josta ponnistusvaihe 50 min.. muuten ok synnytys mutta ponnistusvaiheesta jäi pelko kun oli niin pitkä ja kauhee, tuntui etten saa/osaa ponnistaa oikein ja en saanut lasta tulemaan kun vasta noin pitkän ajan jälkeen. en uskalla toista varmaan tehdä..pelkään että taas ponnistusvaihe kestää vaikka supistus aika lyhentyisiki. liian nopea synnytyskään ei oo kiva kun aukeaa liian nopeesti ja kohtu ei ehdi mukaan jolloin ponnistusvaihe saattaa olla pidempi, näin mulle selitettiin synnärillä...

Miten voi olla minuutin ponnistusvaihe? Sehän on kuin kävisi kakkoshädällä vessassa.. Tahtoo kans sellasen!

kateellisena A.A., jolla esikoisen synnytys vajaa 7 h, josta ponnistusta 56 min (tosin vauva oli 4,6 kg)

1. Kokonaiskesto n 32h josta ponnistusta 10min

2. Kokonaiskesto 6h45min josta ponnistusta 8min

3. Kokonaiskesto 10h15min josta ponnistusta 6min

4. Kokonaiskesto 11h josta ponnistusta 3min

Sairaalassa kolmen päivän käynnistelyjen jälkeen alkoi tapahtua viimein neljäntenä päivänä: aamulla seitsemän aikoihin tunsin ensimmäisen supituksen (aikaisemmin minulla ei ollut edes tietoa, mitä supistukset ovat).

Synnytyssaliin lähdin hieman jälkeen yhdeksän, kun alkoi olla jo hieman kivuliaampia supistuksia ja kohdun suu 3cm auki.

Tyttö syntyi 11.31, joten supistuksien alkamisesta on ajaksi laskettu 4h 40min, josta ponnistusvaihe 11min.

Seuraavalla kerralla tuumailivat melko nopeaa synnytystä.. kun nytkään lapsi ei ollut mikään pieni kuitenkaan: n.4kg ja 52cm.

kesti vähän yli 18 tuntia. Toinen sitten enää kuusi tuntia ja 5 min. päälle. Saas nähdä miten kolmannen kanssa käy...

Mimmi-74, 2 ipanaa ja masuasukki rv 27+0

1. 8h30min

2. 7h50min

3. 5h25min

4. 2h50min

Ponnistusvaiheet on ollu 12min, 1min, 2min ja 1min.

Kolme ensimmäistä on laskettu siitä kun supistukset on tullut säännöllisesti ja viimeinen laskettiin ekasta supistuksesta.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat