Seuraa 

eli olen aika ällikällä lyöty.poika on jo jonkun aikaa ollut räkäinen ja pari viime yötä ollut vaikeita räkäisyyden takia joten menin tänään ihan terveyskeskukseen ja koko " tutkimuksen" ajan poika huusi täyttä kurkkua.lääkäri katsoi korvat ja kuunteli keuhkot,totesi vain että ei ainakaan mitään keuhko kuume rohinoita.......

no minä sieltä lähdin ja sain antibiootti kuurin ja katsoin resepiä niin siinä lukee " keuhkoputkentulehduksen hoitoon" ...?!

soitin neuvolaan terkalle joka 20 vuotta ollut lastenosastolla ja hän oli pikkasen ihmeissään....eli en nyt hakenut sitä ja huomenna aamulla käyn neuvolassa ja mietitään mitä tehdään.

mutta onko joku jonka näin pieni lapsi on saanut antibiootti kuurin?!

(ja poika siis pelkällä rintamaidolla meillä...)

Kommentit (3)

tyttö sai 6viikkoisena antibioottikuurin märkärupeen. Lääkäri sanoi, että jo näin nuorilla kuurit ovat yleisiä, monilla esim. virtsatietulehduksia. Kehoitti vaan ottamaan käyttöön relatipat, jotta ne rauhoittaisivat vatsaa. Keuhkoputkitulehdusasiaan en kyllä osaa kommentoida.

Parantumista pienelle potilaalle.

kun me saimme kuurin pelkkään vuotavaan nenään...teillä mielestäni ymmärtää kun on joku " oikea" syy tai epäilys.

otamme pojalle vakuutuksen heti kun täyttää 2kk ja päätimme että marssimme aina suoraan nimenomaan lastenlääkärille yksityiselle, mutta vielä siihen ei oikein ole varaa.

tuntuu vaan niin hölmöltä jotenkin alkaa heti lääkitsemään noin voimakkaasti pientä eikä oikeaa syytä edes tiedetä.eli onko joku saanut antibiootin nuhan/flunssan takia?

niin ja vielä, minua kehoitettiin menemään jo papa-kokeeseen kun kuulemma näkyy jotain mitä on 80% synnyttäneistä...mutta kun olen ymmärtänyt että sinne ei voi mennä kun vasta kun synnytyksestä on puoli vuotta.terveydenhoitaja ihmetteli tätäkin käskyä joka tuli nuorelta neuvolalääkäriltä.ajattelin odottaa vielä koska kyse ei kuitenkaan ollut vakavasta.onko joku käynyt kokeessa pian synnytyken jälkeen vai onko neuvottu odottamaan?

kyseenalaistampa nyt oikein kunnolla lääkärejä...;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

...mutta ehkä kävisin itse tuon ikäisen kanssa ihan oikealla lastenlääkärillä. Meillä kyllä päivän ikäinen poikamme oli jo sairaalassa antibioottitiputuksessa tulehdusepäilyn vuoksi.

Voimia ja tsemppiä!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat