Vierailija

minua ja seksikkyyttäni. EN mene tämän työkaverin lähelle kirveelläkään!

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kun kävelin yhen miehen luokse ja eestä kattoi mua. Totes heti, et taidat janota seksiä, näkee kävelystä. Olen maratoonari ja sekin varmaan muokannut kävelytyyliä. En pukeudu mitenkään seksysti. Ihan tavalliset farkut, t-paita ja bootsit kuuluu menomeinikiin.

Miks en kehtais sanoa ;) Olen oikeasti hulluna seksiin, monessa muodossa.

Surullista.

Hakekaa nyt äkkiä beiget lakanat ja kietoutukaa niihin. Ja varnistakaa että keittiön seinä on samaa sävyä niin ette erotu.

- seksikäs äiti

Lainaus:

kun kävelin yhen miehen luokse ja eestä kattoi mua. Totes heti, et taidat janota seksiä, näkee kävelystä. Olen maratoonari ja sekin varmaan muokannut kävelytyyliä. En pukeudu mitenkään seksysti. Ihan tavalliset farkut, t-paita ja bootsit kuuluu menomeinikiin.

Lainaus:

Kyllä mua saa seksikkääksi sanoa, mutta jos joku sanois mulle, että TAIDAT JANOTA SEKSIÄ niin se olisi jo tosi ällöttävä lause. Seksikäs on täysin eri asia kun SEKSIÄ JANOAVA.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat