Seuraa 

millaisiin ensiaskelkenkiin olette päätyneet? Ja mistä olette kengät ostaneet, oikeasta lastenvaateliikkeestä vai tavaratalosta, oliko myyjä apuna neuvomassa oikeaa kokoa??? Itse ostin tytölle tänään talviensiaskel kengät, mielestäni ne on todella vaikea saaaha ensinnäkin jalkaan, tuntuu ettei millään mene tai sitten en vaan osaa kenkiä laittaa (Voi olla minussakin vika!) Ei pitäs kyllä olla pienet, kaupassakin kokeilin niitä mutta eri juttu olikin sitten täällä kotona, koko on 21 ja kotimaiset muumin kengät citymarketista. Mitä kokoja te olette jo ostaneet??? Rianna:)

Kommentit (2)

Tyttö on jo 1v5kk, mutta ei kävele vielä. Kengät ovat molemmat kokoa 21, toiset ovat isosiskolta jääneet, kuin uudet Kavatin nauhalliset kengät, jotka ovat todella hyvät ja lämpimät. Toiset kengät ostin loppusyksyn kosteammille keleille, jotkut tarralliset pura-tex-kengät. Kumpparit kun ei konttaavalla oikein pysy jalassa, mutta nämä saa niin tiukalle etteivät heti tipahda ja pitävät jonkin verran vettäkin.

Koon olen aina määritellyt siten, että olen piirtänyt lapsen seistessä hänen paljaasta jalastaan ääriviivat pahville ja leikannut sen irti. Kaupassa vertaan muottiani ensin irtopohjallisiin (koska monissa kengissä ei ole irrotettavaa sisäpohjallista), sitten sovitan sopivalla kasvunvaralla olevaa irtopohjallista kenkiin. On helppo ostaa kengät ilman lapsen läsnäoloakin, kunhan laukussa on vain suht tuore muotti jalasta.

Kenkien pukeminen ei ole pienelle lötköjalalle aina helppoa, mutta kyllä sekin yleensä sujuu kun toisella kädellä painaa kantapohjasta kenkää syvemmälle jalkaan ja toisella kädellä painaa polvesta vastaan ettei jalka karkaa. Sitten äkkiä kengät kireälle :o)

ja ostettiin jo syksyllä nuo samat Moomin karvavuorilliset varsikengät. Ovat mielestäni tosi helpot laittaa vetoketjun ansiosta ja koko on 21 myöskin. Tehtiin testi sillä mitalla ja tuo koko siihen tuli.

Mä puen kengät sylissä ja painan tytön polvesta jalan kenkään ja varmista perille menon seisottamalla, hyvin menee, mies sen sijaan joutuu välillä pähkäilemään ennen kuin menee kunnolla.

Jade ja tyty 11kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat