Vierailija

3v poika: prätkähiiri,autot dvd, muovailuvaha setti, väripaperinippu piirtämiseen,muovi dinosauruksia (innostunut dinoista)

4v:prätkähiiri,narnia dvd, autogamecube peli, tussipaketti(ensimmäinen, ei ole ennen ollut kotona tusseja)aapiskukkovärityskirja(on kiinnostunut piirtämään kirjaimia ja oppimaan)

yhteiseksi lahjaksi gamecube konsoli ja 3+ tarkoitettuja pelejä 4kpl (super marioita ja yksi autopeli)

muuhun ei varaa olekaan, itse syön koko kuukauden pelkkää näkkileipää iltaisin, onneksi koulussa on ilmainen ruokailu arkisin =)

joulu juhlitaan mummolassa toisella paikkakunnalla, lisäksi pojat saavat vielä luistimet, sukset ja muutamat autolelu paketit yms sukulaisilta ja kummeilta.

ei näin kirjoitettuna kuulostakaan niin köyhälle, paitsi tuo että itse elän tosiaan näkkärillä ja vedellä =D

tuloina siis opintotuki ja lapsista tulevat etuudet.

Sivut

Kommentit (28)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Työssäkäyvänä ajattelin ostaa tytölleni vain palapelin ja prinsessamekon. Ikää 3v. Lapset saavat lahjoja kuitenkin isovanhemmiltaan ja kummeiltaankin, miksi pitäisi vanhempien tuhlata kaikkia varojaan, jos rahat vähissä.

No ei kyllä minustakaan vähältä kuulosta. Meillä ei ole juuri koskaan itse ostettu mitään leluja jouluksi, niitä kun aina on joku tullut jostain muualtakin. Yleensä ostettu itse enemmän tyyliin jotain kehittävää, kuten pulkka, lätkämaila tms.

En kyllä itse ostaisi lapselle noin kalliita lahjoja ja noin paljon, jos pitäisi omasta ruuasta ja siten omasta terveydestä tinkiä.

meinaatko et oikeesti ton ikäset kaipaa jotain pelikonetta?? meillä ollut pojan syntymästä asti pleikkari ja vasta reilu 5v ikäsenä kiinnostui siitä..

vielä selkänahasta että jotkut toivomansa lelut saavat. ovat meinaan toivoneet lelukirjoita about kaiken ja uskovat että pukki tuo =( olen koittanut kertoa että pukki valitsee sitten niistä toivotuista että mitä tuo, kaikkea ei saa millään, mutta toiset elävät ihan unelmissaan ja kuvittelevat valtavaa lelukasaa =P

siitä vähän kurja olo

ap

lahjoista sellaiset ihmiset, jotka laittavat niihin tonnikaupalla rahaa. Eikä siinäkään kai mitään pahaa ole, kukin täplää tyylillään, mutta tuo ei todellakaan ole mitenkään erityisen vähän! Tuskin lapsesi ovat niitä tarhan kaikkein vähiten lahjoja saaneita noiden jälkeen...

sitten molemmille vaatetta, joka kuitenkin pitää ostaa ja sitten itsetehtyjä nukenvaatteita.

Ihan järjetöntä törsätä johonkin supermarioon ja syödä sitten näkkileipää! Haloo?

ja tärkeintä joulussa on yhdessäolo kuitenkin! :) muakin jäi mietityttämään tuo narnia dvd 4-vuotiaalle... onko joku piirretty versio tai jotain??

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat