Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

haluta oman rakkaan parasta kaveria niin että ihan kipeetä tekee???! Joudutaan aina joskus samoihin tilaisuuksiin ja mulla menee aina pää pyörälle. Halu on niin suuri!!! Pelkään että teen jotain tyhmää, petän miestäni tai jotain.

Selvää on että miehen kaverilla on saman suuntaiset tunteet mua kohtaan, sen tuntee ja tietää. Toivottavasti se ei näy ulkopuolisillekin, sitä aina välillä pelkään. Ehkä kinastelumme näyttää vain hevosenleikiltä???

Molemmat siis naimisissa kummallakaan ei lapsia.

Mitä mun pitäis tehdä, olla tapaamatta koko miestä? Sekään ei oo mahdollista kun ei voi olla menemättä tiettyihin tilaisuuksiin. Lisäksi se käy meillä aina joskus, ei enää vaimonsa kanssa vaan yksin, tietysti mun miehen kutsumana mutta silti.

Kommentit (9)

ihan tosissani kyllä kyselin miten voisin välttää siihen pettämiseen ajautumisen, koska en missään tapauksessa haluaisi satuttaa ketään, itseänikään! ei tarvitse tulla tuolla asenteella kirjoittelemaan vastauksia että " petät kumminkin" . Jos jonkun kaverit ovat aina pettäneet (mitä epäilen) se ei tarkoita että kaikki olisivat samanlaisia.

Eikö kukaan ole ollut tällaisessa tilanteessa itse? Jos on niin miten selvisitte?

AP

kyllä se ohi menee.

voit tietysti kokeilla onko mahdollista klassisen ehdollistumisen kautta parantua: eli pidä aina haarukkaa mukana. aina kun ajattelet miestä ja pahoja niin tuikkaa itseäsi haarukalla täysillä ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tuosta tilanteesta eroon muutakuin kokeilemalla, onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella. Muuten se kummittelee mielessäsi jatkuvasti. Ajattele mitä suhteesta seuraisi? Jos enemmän pahaa, anna olla, jos enemmän hyvää, anna mennä vain!

joo alan kuljettaa haarukkaa mukana ja toivoen että pavlovin koirat alkaa haukkua päässä ;D Voiettä mä tosiaan toivoen että menee ohi kun en oo koskaan kuvitellut tällaseen tilanteeseen joutuvani enkä itseeni pettäjätyypiks. En ookaan mutta kun tykyttää niin tykyttää... Jäätä housuihin??!

AP

tuossa on että saat aikana kunnon sotkun eikä mitään pikku kähinää. mistään ei saa NIIN hyviä kiksejä kuin siitä että sekä eukko, että paras kaveri kusettaa ja vielä yhtä aikaa ja keskenään. anna palaa..anna palaa.. miehen vinkki: jos epäilet että vastapuoli alkaisi kuitenkin epäröimään viime tipassa, nappaa sen muna suuhun, siitä ei peräänny yksikään normaali mies.

Tollaset on aina menneet pettämään, tiedän kokemuksesta. Likkakaverilla oli pöksyt kuumana harva se kuukausi ennen naimisiinmenoa ja aina se pääty huonoille teille. Tulisit järkiis ajoissa. Ettei satu pahasti. Ittees ja muihi.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat