Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tai siis neutraalin. :( Lunastamattomasta huudosta, jonka hintavaraus ei ylittynyt.

Kumman paha mieli siitä vaan tulee.

Kommentit (8)

erittäin aiheesta, myyjä laittoi myös minulle. Valitin ylläpitoon ja se minun saamani palaute poistettiin. Myyjän kohdalla on nyt sekä se minun antamani nega että selostukseni siitä, että yritti aiheetta " kostaa" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tyyppi ei hakenut tavaraa vaikka oli aika/paikka sovittu vaan soitti jostain 10km päästä että tuopas se tänne huoltsikalle. Mulla ei ollut edes autoa pihassa, enkä olisi muutenkaan lähtenyt viemään kun paikka oli sovittu. Sain sitten negan, kun en ollut " yhteistyöhaluinen" :-). Valitin ja se nega poistettiin. Valita sinäkin.

Huusin kohteesta 6e, hv oli 20e. Ilmoitin HETI myyjälle että en aio ostaa koska hv noin kaukana ja ostin jo kaupasta toisen vastaavan ja että voi laittaa uudelleen myyntiin. Hän vastasi asiallisesti että ok.

Oli laittanut mulle tänään neutraalin palautteen jossa viesti " Olisit saanut tuotteen huutamaasi hintaan" .

Laitoin " kosto" neutraalin jossa ilmoitin ettei oso/myyntipakkoa ole mikäli ei ole hv:ta ja jos haluaa tavaransa myydä huutajalle niin kannattaa hv jättää pois ja että vaihdan palautteeni heti kun hänkin vaihtaa.

Voiko noista tosiaan valittaa jonnekin ylläpidolle???

No, myyjä ilmeisesti aloittelija huutiksessa koska oli vain pari kauppaa tehnyt ja kun selasin hänen sulkeutuneita kauppojaan niin oli antanut neutraalin tänään KAIKILLE jotka eivät olleet ylittäneet hv:ta hänen tavaroistaan ja jättäneet ostamatta. Voi ääni kellossa muuttua kun huomaa että alkaa vastapuolesta itse saamaan myös noita neutraaleja.

Mua ottaa suunnattomasti päähän, en edes käsitä miten voi päivä mennä tämmöisestä asiasta pilalle mutta purin nyt tänne kun muitakin oli... :)

En taida minäkään huutaa enää jos on hv ja varsinkin jos on " uusi" kauppias.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat