Vierailija

Meillä on omat tilit mutta yhteiset rahat. Vähän aikaa sitten pankista tuli miehen nimellä kirje, jonka avasin (avaan aina kaikki viralliset postit, koska mies ei niitä muista avata ja saattaa olla lasku tms.). Kirjeessä sanottiin, että hakemanne Master luotttorajaa on korotettu ja samalla nousi myös kk- erä.

Kun sanoin miehelle asiasta, hän sanoi, että ei kun nosti tarkoituksella kk- erää ja siinä samalla olivat stten nostaneet luottorajaakin. Ajattelin, että no hyvä; mitä pikemmin saadaan se kokonaan maksettua (ja pari muutakin luottokorttia, sen parempi).

No tänään tuli taas pankista miehen nimellä postia ja ulkonäöstä tiesin niiden olevan laskuja, joten avasin. Yllätys yllätys, mies oli heti luoton korottamisen jälkeen nostanut luotolla 300¿ eikä tietysti ole puhunut mulle mitään! Päinvastoin, teeskentelee rahatonta!

Kele että ottaa päähän tuollainen selän takana vehtailu! Jos meillä olisi selkeästi omat rahat, omat tilit ja omat laskut, mitä se mua liikuttais. Itse kun hain Plussakorttini aikoinaan luotolliseksi, ei olisi mieleenikään tullut tehdä sitä miehen selän takana!

Kommentit (5)

Meillä on omat tilit ja yhteiset rahat, mutta en siltikään katso oikeudekseni saati velvollisuudekseni kytätä mieheni rahankäyttöä tai tekemiä nostoja. Tsiisus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Käsittääkseni ei mikään ihan pikkusumma!?

Ja meillä on muutenkin liikaa erinäisiä luottolaskuja, joiden maksuun uppoaa kuussa yhteensä n. 300¿ ja muutenkin tekee eläminen tiukkaa (just noitten helvetin luottokorttilaskujen takia)!! Mies vaan kuvittelee, että kaikki hoituu luotolla, luotolla sitä rahaa/ uutta tavaraa saa kun vaan pyytää!

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat