Vierailija

Kommentit (7)

sanoin joulupukille " ei enää!" , kun lahjoja tuli ja tuli.

Omille lapsilleni haluan opettaa, ettei joulussa tärkeintä ole ne lahjat.

Ja aion samanlaisen röykkiön antaa myös omalle lapselleni.

Tosin, siellä tulee sitten olemaan kaikkea tarpeellista myös - ei pelkkiä leluja... esim. sukset/monot/sauvat, pyjama, shampoo & hoitoaine jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

sanoin joulupukille " ei enää!" , kun lahjoja tuli ja tuli.

Omille lapsilleni haluan opettaa, ettei joulussa tärkeintä ole ne lahjat.

Ei kaikkien tarvitse olla kalliita, mutta pikkulapsille taitaa määrä ollakin tärkeämpi..;)

Meillä on paljon sukulaisia, joilta lapset myös saa paljon paketteja.

Kaikenkaikkiaan ehkäpä yht. n 20-30 pakettia/lapsi.

Taitaa tuo meidän puolivuotiaskin saada melkoisen kasan, eikä typykkää taida kiinnostaa muut kuin paperit ja nauhat. :)

Kuinka useasti kuuleekaan että en mä tällasta halunnut, tää on ihan tyhmä jne. Se siitä antamisen ilosta sitten.

Minä ja sisarukseni muuten osattiin lahjoja arvostaa, leluja kun sai muutenkin niin harvoin. Pehmeistä paketeistakin kiitettiin vaikkei niin mieluisia olleet.

Lapsena olen tottunut saamaan jouluna paljon lahjoja, vaikka olenkin suurperheen lapsi. Meillä joka lapsi sai arviolta 25-30 pakettia, mutta vain murto-osa oli lelua ja pelkkää hupia. Paketeissa oli vaatteiden lisäksi mm. shampoota, uusi hammasharja, uudet pohjalliset kenkiin, hienot värikkäät kengännauhat, huulirasvaa tai muita pieniä tarpeellisia tavaroita joita yleensä tarvitaan. Ne vain ostettiin jouluksi jotta saatiin paketteja. :)

Kukaan ei koskaan sanonut " Höh, saippua" tai muuten ollut pettynyt.

Yritän ostaa jouluna lapsen toivomat lelut ja sukulaiset saavat antaa nin paljon kuin ikinä haluavat, joku 20-30 pakettia varmaan per lapsi.

Käymme myös joulukirkossa, puhumme Jeesuksesta ja enkeleistä, olen yrittänyt myös kertoa nälkäisistä ihmisistä maailmassa, meillä on Plan kummilapsi ja teen paljon vapaaehtoistyötä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat