Vierailija

Olen joka kaupan kolunnut niin ei, ainoastaan kauraa on sellaisenaan tai eri lisukkeen kanssa ja sitten on neljänviljanpuuro.

Oletteko totuttaneet jokaiseen viljaan erikseen tekemällä itse puurot vai antaneet suoraan kaurasta neliviljaa?

Kommentit (9)

Paaaljon helpompaa olisi alun alkaenkin alkaa tarjota ihan hiutalepuuroa. Helppoa kuin mikä, ei tarvitse tuonkaan ongelman kanssa pähkäillä.

Alussa annon noita valmiita ja kun tottui makuun, sitten hiutaleista tehtyä. Aluksi kakoi kuin vietävä, kun hiutaleet tarttui kurkkuun. Mutta tottui äkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lainaus:

Mutta olen tosiaan ihmetellyt tätä samaa kuin ap ja toivoisin makuvaihteluita valmisKAURApuuroihin.

Miksi pitää laittaa rahansa valmispuuroihin? Osta hiutaleita ja mausta millä tykkäät.

edes minusta, vaikka muuten keittiötumpula olen. Hilloa sekaan, tai vauvan purkkisosetta, jos sokeria pelkää, niin maistuu vauvallekin.

Ja tavallisista hiutaleista keitetyn puuron voi surauttaa sauvasekoittimella sileäksi jos vauva kovasti kakoo. Samoin jos hiutaleet laittaa likoamaan pari-kolme tuntia aikaisemmin kuin puuron valmistaa, niin niistä tulee pehmeämpää puuroa.

Puuroja voi keitellä myös grahamjauhoista tai ruisjauhoista, valmis puuro säilyy veteen keitettynä 3 vuorokautta jääkaapissa. Yhdestä ½ litran annoksesta syö yksi vauva monta kertaa eikä tarvii joka kerta keittää uutta puuroa.

ja tyssäsi rukiiseen. Rukiista tuli näppyjä naamaan ja peppu punoitti, meni iho rikki ja vuoti kudosnestettä. Eli jos halusin valmispuuroa, oli vain kaurapuuroa.

Mutta olen tosiaan ihmetellyt tätä samaa kuin ap ja toivoisin makuvaihteluita valmisKAURApuuroihin.

Ei ole ollenkaan vaivalloista ostaa ihan tavallisia kaura-, ohra-, vehnä- ja ruishiutaleita, ja keitellä niistä puuro. Silloin voit kokeilla viljat yksitellen, ja tulevat moninkertaisesti halvemmiksi kuin mitkään (turhat!) vauvapuurot. Jos puuro meinaa olla liian karheaa, niin surauta pari kertaa sauvasekoittimella ja saat niin hienoa kuin haluat. Itse teen puuroa aina isomman satsin kerralla, vesipuuro säilyy hyvin jääkaapissa pari päivää.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat