Vierailija

Oon jo jonkinaikaa kaahannu noita karppausinfo sivuja ja pläräilly muutamia kirjojaki mutta jotenkin en saa koko hommasta kiinni. Tuntuu vaan että en uskalla edes alottaa kun sisäinen painonvartiani sotii niin kovin vastaan ja olen ihan varma että ko. menetelmällä lihoon viikossa 10 kg. Ja pahin kompastuskivi on toi aamupala, mitä te oikeen syötte aamupalaksi jos ei munakkaat ja makkarat uppoo heti aamutuimaan:)

Kommentit (8)

Syön aamuisin yhden ruisleivän (Fasun puikula, paahdettuna, nam) voilla ja juustolla. Muuten karppaan. Lounaaksi salaatteja ja kasviskeittoa. Päivälliseksi jotain lihaa, kalaa tai kanaa + kasviksia. Sokerittomia marjakeittoja, vähärasvaisia tai rasvattomia maitovalmisteita kuten viiliä, rahkaa, raejuustoa, jogurttia.

Puoli kiloa viikossa lähtee tasaisesti.

Juhlissa syön normaaleja herkkuja kohtuudella (esim. yksi pala kermakakkua, pieni pala suolaista piirakkaa, yksi keksi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tämä karppi syö kyllä ruisleipää voilla, juustolla ja kinkulla. Pitää mulla nälkää niin tehokkaasti. Tai sitten partaäijää mehukeitolla.

Siinä onkin ainoat viljatuotteet mitä käytän, vatsan toiminnan kannalta välttämätöntä. Olen hyväkarppaaja, ollut jo kaksi vuotta. paino pysynyt poissa ja minä kukoistan. (-25 kg)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat