Vierailija

taas on se aika vuodesta ku pitää tapella ketä miellyttäis jouluna ja nimenomaan AATTONA.

Omia vanhempia jotka ruikuttaa " ei meidän takia tarvii mitää... ei meille tarvii tulla kyllä me kahestaanki pärjätään"

Vai anoppia joka soittelee " muistattehan tulla tänne, ruoka kello 12 ku meidän suvulla on ollu tää aina tapana"

Huokaus!

Tekis mieli buukata äkkilähtö etelään, vaan pitäähän lapsen saada kokea joulu mummoineen ja joulupukkeineen!

Kommentit (13)

Vierailija:

Lainaus:

isän luona toisena vuonna hänen äidin. Joulupäivä minun vahemmilla ja tapanina taasen vuorotellen joko mieheni isä tai äiti. Näin lapset näkevät kaikki isovanhemmat joulunpyhinä.

Entäpä teidän oma joulunne ja joulukotinne nautitteko siitä lainkaan?

Olemme aina oman perheen parissa jouluaattona. Ja sen tietävät myös mummot ja vaaritkin. Ja tänä vuonna vietämme joulun myös kaukana heistä - Lapissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

isän luona toisena vuonna hänen äidin. Joulupäivä minun vahemmilla ja tapanina taasen vuorotellen joko mieheni isä tai äiti. Näin lapset näkevät kaikki isovanhemmat joulunpyhinä.

miehen vanhemmat (eronneet) tulevat sinne myös.

Omat vanhempani ovat myös eronneet, mutten heidän luonaan aattona edes haluaisi olla. Olen ainoa lapsi, viihdyn jouluna isommassa porukassa.

+anoppi tekee sikahyvää ruokaa;)

Isovanhemmat ja muut lähiomaiset ovat halutessaan saaneet tulla meille. Yleensä näin on ollutkin. Homma toimii hyvin; asumme samalla paikkakunnalla kaikki.

Näin vietettynä joulu on vuoden paras aika!

paitsi vauvan ekana jouluna, mutta silti anoppi on sitä mieltä että meidän pitää mennä sinne, sillä niin on aina kautta heidän suvun historian tehty. Ei ymmärrä ollenkaan että mä oon ainut lapsi ja mulla ois myös velvotteita omia vanhempia kohtaan.

Miksi ette tee niinkuin TE itse haluatte. Luokaa omat joulutraditiot. Me ei ainakaan mennä kumpaankaan mummolaan aattona vaan ollaan kotona oman perheen parissa.

Päädyttiin kotiin ja varattiin matka vasta huhtikuulle. Me ollaan aina kotona perheen kesken. Se on ihanaa. Joulupäivänä menneään anopille muutamaksi tunniksi ja sitten tapaninpäivänä lähden yleensä pohjoiseen moikkaan lasten kanssa omia vanhempiani. Meillä kun on välipäivät lomaa ja miehellä ei. Kukaan ei enää edes kysy, tultaisko me jouluksi niille. Hyvä niin.

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Entäpä teidän oma joulunne ja joulukotinne nautitteko siitä lainkaan?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat