Vierailija

Ihmetyttää, kun kaikki juoksevat jouluaattona anoppilaan tai mummoloihin. Ettekö tosiaan halua olla joulua oman perheen parissa vai onko se pakko mennä jonnekin aattona.

Me ollaan jo aikoja sitten tehty selväksi että meistä ei aattovieraita saa. Meille voi kyllä tulla iltakahville, mutta ruoan jokainen syököön kotonaan.

Kommentit (6)

ja mulle taas riittää se jouluksi reissaaminen. Kauhea stressi kolmen pienen lapsen kanssa lähteä matkaan, puhumattakaan siitä takastulosta kun niitä lahjoja _kuitenkin_ kertyy.

Viime joulu oli eka joka vietettiin täällä ja oli aivan ihanaa! Tämäkin joulu ollaan kotona ja miehen puolelta tulee muutama sukulainen meille.

Siskon perhe olisi myös tervetullut meille joulunviettoon, mutta tänä vuonna menevät muualle. Olen viettänyt joulun omien vanhempieni luona viimeeksi vuonna 1997. Ennen perheen perustamista olen viettänyt joulua mm. töissä, siskon kanssa kahdestaan, ulkomailla kavereiden kanssa ja poikaystävän kanssa kahdestaan kotona. Vanhemmissani ei sinällään ole mitään suurempaa vikaa ja menen sinne yleensä joulun jälkeen. Anoppi on rasittava, joten siellä piipahdamme joulupäivänä. Minusta on ihana olla rauhassa kotona jouluna. Sitä paitsi meillä paljon kivempi asuntokin kuin vanehmmillani tai anopilla. Ensi vuoden jouluna kyllä varmaan lähdetään jonnekin ulkomaille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja tässä tapauksessa perheellä tarkotan miestäni ja lapsiani.

Kun itse olin pieni, oltiin aina aatto perheen kesken. Koskaan ei aattona menty mummolaan tai isovanhemmat tulleet meille. Aattoaamuna kyllä käytiin ja joulupäivänä syötiin jomman kumman mummon luona. Mutta aattoilta oltiin AINA rauhassa omassa kodissa.

Ei tarvi raahata lahjoja edestakaisin kodin ja mummolan välillä tai stressata kun menee oman äidin tai anopin kanssa ristiin mielipiteet joulun vietosta...

Eikös äiti, isä, siskot jne. ole perhettä????! Musta olis taas aika ankeaa viettää kaksin miehen kanssa (yksi lapsi). jouluna pitää olla paljon porukkaa =))

Vuorovuosin joulua vietetään meillä, vuorovuosin sukulaisissa.

suomeentulo jouluksi on jotain mitä emme vaan voi jättää tekemättä, koska tänne emme saisi koskaan kuitenkaan sukulaisiamme juuri joulun tiennoilla, mutta vielä joku päivä kun olemme takaisin suomeen niin haluan ehdottomasti olla aaton vain oman perheeni kesken.....

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat