Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tarjonta on loputonta....mutta onko joku hankkinut viimeaikoina talopakettia isolle perheelle, alakerrassa 2mh, olkkari, keittiö ja kylpytilat skeä yläkerrassa tarvetta 3 makkarille.

Suosituksia otettaisiin vastaan.

Kommentit (3)

Malli on itse suunniteltu. Katseltiin kaikkia talokirjoja, joista sitten itse yhdisteltiin mieleisemme, kun ei valmiina haluamaame löytynyt. Talotehtaalla se sitten piirrettiin puhtaaksi. Siis emme ole maksaneet millekkään arkkitehdille mitään.

Siitähän se lähtee haluatteko suur-, pienelementti vai pre cut-talon.

Kaikki talotehtaat kyllä muokkaavat mallejaan haluamallanne tavalla.

Meille sopiva ratkaisu oli suurelementti ja tarjouksista eniten miellytti Jetta. Paljon sisältyi hintaan.

Hintoja on muuten todella vaikea vertailla, pitää tarkasti katsoa mitä tavaraa ja asennusta hinta sisältää. Halvin ei siis välttämättä tule valmiina halvimmaksi.

Meillä siis tuli tiilikatto asennettuna ja siitä itse jatkoimme.

Suunnteltiin itse, kun arkkitehdeista (kaksi kokeilussa) ei ollut mihinkään. Eivät osaa suunnitella suurta ja avaraa ja väljää kotia. Kaikki olisi pitänyt olla niin tiiviiseen muotoon ahdettua. Tai sitten tarjottiin omituisia sokkeloita ja tontin hallinta oli ihan syvältä. Eteläsuunnassa oma ranta ja nämä onnettomat suosittelevat oh:n ikkunoiden suuntaamista naapureiden pihoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat