Vierailija

niin koska nuo perhanan testit näyttää negaa?

En tajua, että jos sitä raskausmateriaaliakaan ei ole paljon mitään, niin miksi ne hormoonit ei jo laske? Ja miksi se vuoto on niin runsasta ja tulee pikku hiljaa?

Ja miksi se vuotokin on niin outoa, vanhaa ruskeaa/melkein mustaa verta vaan.

Ärsyttää, haluaa takaisin negan testiin ja yrittämään uudelleen.

Sivut

Kommentit (32)

7: Siis kuinka pian sulla näytti negaa vuodon alettua?

Ja en tiedä, miten 8 ne viikot laskee, mutta kyllä niitä oli vähän enemmän kuin 3. Ja mulle se on ihan sama, kunhan kokemuksia kyselen.

Takana jo keskenmenot vähän suuremmilla viikoilla, joten näin aikaisin keskenmennyt on uusi juttu.

Kyllähän ajatus vieläkin raskaanaolemisesta tuntuisi ihanalta, mutta en jotenkin vaan usko. Mitenkä ne oireetkin noin sitten laantuisi?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kolme päivää testistä alkoi vuoto ja jo neljäntenä päivänä testi näytti negaa. Nyt odottelen kuukautisia alkavaksi. Toivotaan, että meillä molemmilla tärppää. Mulla kanssa takana raskaus, joka meni kesken viikolla 8. Nämä keskenmenot olleet peräkkäin ja esikoista yritetään. AIka rankkaa on, mutta pakko ajatella positiivisesti. Voi sinulle. Ja meille meille molemmille.

Tänä aamuna taas oireet vähentyneet (rinnat nimittäin pienentyneet) ja verinen vuoto lisääntynyt.

Tuntuu vaan kummalliselta, että vuoto vaan jatkuu, runsaanpana jo 4 päivää. Varsinkin, kun menkat kestää yleensä sen 2 päivää. Voihan olla, että siellä on ollut koko armeija ja nyt sitten kestää, että ne pääsee ulos. Tänään myös taas vatsaa särkee.

Ei olisi ikinä uskonut, että näin " varhaisesta keskenmenosta" tulee näin hankala.

Tuo kaksois-teoria olisi ihana, mutta jotenkin ei vaan enää usko, kun " ykkös-oire" rinnat alkavat jo näyttää normaaleilta, vaikka testi vielä selkeä plussa.

Yritetään uudelleen jo heti, kun vuoto loppuu. Nyt tuskin tarvitsee pitää kuukauden paussia, kun tämä meni jo näin alussa.

T. Ap

Onneksi pääsen kokeisiin kuun lopussa ja kaikki hormonit katsotaan kunnolla.

Tämäkin raskautuminen tuli itse asiassa kerta laakista vuoden " puurtamisen" jälkeen.

Haluan vaan sen negan niin pääsee taas yrittämään. Pakko sen joskus onnistua:)

Ap

Taitaako noilla viikoilla tosin mitään edes vielä näkyä..? Jos vuotoa on vain vähän ja sekin ns. vanhaa verta, voi olla ettei km ole edes tapahtunut.

Minulla oli varhaine keskenmeno 4+3 ja testi näytti lähes välittömästi negaa vuodon alettua. Joten voi olla että sulla ei ollutkaan keskenmeno.

Yleensä ihmiset ei tuossa vaiheessa edes sano olevansa raskaana, vielä vähemmän että miettisivät näkyykö jossain ultrassa jotain viikolla 0+4.

keskenmenot ottaneet koville, mutta nyt kun pian pääsee taas yrittämään, niin se piristää. Uskotaan vaan vahvasti siihen, että onnistuu, onhan me todistetusti raskauduttukin.

Kokemuksesta voin sanoa, että kannattaa mennä gynelle varmistaa tilanne.

Mulle tuli km ja tämän ihan siis lääkäri sanoi, että on keskenmeno.

Mulla tuli ja tuli vuotoa kolme viikkoa, samallar-testi näytti koko ajan positiivista. Minulla oli alavatsakipuja joten menin gynelle uudelleen.

Hän katsoi tulehdusarvot ja sanoi, että ei kaavita jos en halua (mua kaavittu niin monta kertaa, että riskit kasvaa melkoisesti). Sanoin että ei kaavita, en halua.

Vuoto jatkui ja jälkitarkastuksessa kahden viikon päästä (jolloin piti kaapia kun vuoto ei lopu) huomattiin kohdussa elävä sikiö rv 10!

Nyt tää lapsi on jo 3,5 vuotias =)

olin keskenmenotutkimuksissa ja syy ei selvinnyt. Ei ollut vikaa mussa eikä miehessä. Minulle syntyi terve tyttö kahden keskenmenon jälkeen ja sitten tuli kolme keskenmenoa.

Eli kaksi kuukautta 5 ja puoli viikkoisen poistumiseen! Voi sinua!;(

Täytyykin nyt todellakin seurata tilannetta. Yleensähän sanotaan, että näin varhaisista ei jää mitään materiaalia, että kaikki poistuu vaan vähän runsaampien menkkojen mukana.

Mulla kyllä oli ovulaatio jo kp11, joten kyllähän se ehti siellä aikansa olla jo kiinnittyneenä.

Jos maanantai-aamuna vielä selvä punainen plussa viiva, niin saavat ottaa terveyskeskuksessa tarkat lukemat, jotta seuranta toimii.

Ap

tarkoitin, " jos alle viikon" , että tiesin raskaudesta sen aikaa.

Pakko olla ilkeitä, kun muutenkin ihan rikki, kun koskaan ei onnistu.

Ap

Ja tsemppiä myös sinulle!

Kyllä me vielä onnistutaan, vaikka tie ei ihan helpoin olekaan ollut.

Odottelen nyt sitten vielä maanantaihin ja testaan sitten, jos viiva alkaisi vaalenemaan. Vuotoa on koko illan tullut aika runsaasti, joten luulisi, että tämän kertainen vuotaminen olisi pian loppu.

Ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat