Seuraa 

Ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta kysyn kuitenkin.

Mitäs jos tulee raskaaksi kierukan aikana? Mistä sen tietää, kun mulle ei tule muutenkaan kuukautisia? Ja näyttääkö tavallinen testi raskauden? Jotenkin on sellanen olo, ett vois olla raskaana. No, ehkä se on vain joku toive.(haluaisin neljännen mutta mies ei)

Kommentit (2)

Mä oon kanssa noita samoja miettinyt ja tälläkin hetkellä on sellainen tunne, että ois raskaana. Väsyttää ihan hirveesti ja samanlaisia nipistyksiä kuin aikaisemmissa raskauksissakin. Teinkin jo testin, mutta se näytti negaa. Ei sen puoleen, kolme ihanaa naperoa on jo ja

olin päättänyt että enempää ei tule. Mutta kaipa sitä sitten jos niin kävisi, iloitsisi ja olisi onnellinen. Pelkona vaan on että tulee taas tuplana kun yksi raskaus on jo sellainen ollut ja meidän kummanin suvussa on kaksosia, mulla myös sekä isän ja äidin puolelta. Oon muutenkin miettinyt, että miten paljon yleensä on mahdollista tulla hormoonikierukalla raskaaksi ja onko ketään jolle näin on käynyt ja miten sitten on sen lapsen kanssa, voiko sen tehdä/saada vai pitääkö

päätyä ikävimpään asiaan. On meinaan toi abortti mulla listalla ei toteuteta, ellei sitten lapsessa olisi jotain erittäin pahaa syytä. Toivotaan että joku meille kertoo asiasta lisää. Mukavaa joulunodotusta!

mutta kai niitä horm.kierukka raskauksiakin on jonkinverran. eli raskaus näkyy ihan normaalilla testillä ja vauva ei mitenkään vahingoitu esim. hormoonista jota kierukka erittää. tietenkin kierukan poistossa on pieni keskenmenoriski.

kannatta tehdä testi jos siltä tuntuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat