Vierailija

siis oikeesti, mitä järkee perustaa tollasta jonnekin keskelle-ei-mitään? veikaan että konkurssissa ennen ensi joulua.

Kommentit (11)

TUhlaa energiaa mielettömästi. Ihme sitten, jos tarvitaan ydinvoimia lisää.

Ja ihmiset ajelee autolla sinne - jee, miten epäekologista!

YÖKS!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Oon niin juntti, että tykkään käydä isoissa kauppakeskuksissa, missä on kaikki. Ideaparkin asiakasta minusta tuskin tulee, sillä asun Helsingissä.

Vierailija:

Lainaus:

Jonnekin pellolle kauas kaikesta perustetaan ostoskaupunki. Voi hyvää päivää. Samat kaupat löytyy joka kylästä lähempääkin. Tällainen amerikkalainen mall-kulttuuri on aivan käsittämätöntä. Itse inhoan ostoskeskuksia yli kaiken. Kaupunkien keskustat paljon persoonallisempia ja rauhallisempia ostospaikkoja.

Onhan siinä sellainen vaatimaton kyläpahanen kuin Tampere vieressä. Mitä lie vasta 3. suurin kaupunki Suomessa.

Olen tosi iloinen, että tänne vihdoin rakennettiin kunnollinen shopping mall. Mua ei kiinnosta juosta kaupunkia ristiin rastiin ostoksilla, vaan haluan kaiken tehokkaasti samasta paikasta. Idea Park on täydellinen vastaus mun tarpeisiini!

Juuri ennen Tamperetta Helsingistä 3-tietä ajaessa. Siellä se puhuttu Ideapark on. Eikä siis ole " niinku Itäkeskus" . 10 hehtaarin, eli 100 000 neliön ostoskeskus.

Jonnekin pellolle kauas kaikesta perustetaan ostoskaupunki. Voi hyvää päivää. Samat kaupat löytyy joka kylästä lähempääkin. Tällainen amerikkalainen mall-kulttuuri on aivan käsittämätöntä. Itse inhoan ostoskeskuksia yli kaiken. Kaupunkien keskustat paljon persoonallisempia ja rauhallisempia ostospaikkoja.

ehdi juosta kaupoilla pitkin keskustaa ja etsiä parkkipaikkaa, vaan mielummin hurautan 15 minuuttia Ideaparkkiin, pistän auton parkkiin, kuskaan lapset piipoohon leikkimään (lasten kulttuurikeskus), ostan sen mitä tarvitsen rauhassa ja sit mennään johonkin niistä lukuisista ravintoloista syömään. Jos olisin autoton sinkku, ideaprk ei olis mun juttu. Mutta kolmen lapsen yh-äidille tämä sopii.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat