Vierailija

samalla myyjällä monta pakettia. yhdestä joku huutanut jo yli 20 euroa. Että joku viitsii. harmittaa ostajan puolesta

Kommentit (16)

koiran talvitakit tarvikekeskuksessa 5 euroo, huutiksessa lähtö 15 euroo. Onpa kiva tapa kääriä maneja. nim. tän takia kroisos pennonen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

En minäkään maksaisi noin paljon ylihintaa kun postaritkin aika paljon!Yksi nega ei varmaan kaada sun ostoja/myyntejä?

tulee heti monta saman myyjän pakettia. Ei kenelläkään voi olla ylimääräisenä noin monta. Tarkoituksella halvalla ostanut jostakin.

Olisko sika törkeetä käydä esittämässä kaikissa kysymyksenä et saa hobbarilta halvemmalla. Taitais mennä tunnukset jumiin. Oikeesti harmittaa huutajien puolesta.

Taidan ottaa suosiolla negapalautteen ja tilata vastaavan itselleni Hobby Hallista. Nämä on ilmeisesti juuri tulleet HH:iin, ei olleet siellä vielä viime viikolla.

t. kohteen voittanut huutaja

Mitä sillä oikeasti on väliä mitä joku tavara jossain muualla maksaa.

Jos olet huutohetkellä itse ilman painostusta tehnyt päätöksen huutaa niin silloinhan sinulla varmaan on tullut hintaa harkittua (ja rahaa maksaa).

Nämä tälläiset toisten huutokohteiden " sabotoijat" ovat mielestäni lapsellisia. Rupeaisivat itse huutonetin myyjiksi jos se kerran on niin hyvä bisnes. En todellakaan osaa olla kateellinen jos joku muutaman euron voittoa saa.

:-)

että onko nämä niitä samoja jotka masavat hobbyhallissa 11 egee?

ja kaikki huutajat saavat tiedon hah

näin minullekin kerran tehtiin kun olin myymässä tuotetta ja en tiennyt että tuote olikin toisella paikka kunnalla halvempi kun mitä minä pyysin tuotteestani. Ei sitten tullut huutoja joo....

Meidän paikkakunnan halpiskaupasta saa niitä siltoja hintaan 1e/ kpl ja huutonetissä ovat jotkut maksaneet kuulemma yli 10e ja siihen vielä paketti maksu päälle.

Ja niitä siltoja saa ympäri suomea halpatavara liikkeistä 1-3e.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat