Seuraa 

Onko täällä ketään, jolla on tai on ollut kyseiset rattaat? Kertoisitteko käyttökokemuksia?

Kiitos kovasti :)

Kommentit (8)

En tosiaan vielä ole päättäny mitä noille ihan uudenveroisille TS:lle tekisin. Mies kyllä olisi ne heti myymässä, ja eiväthän nuo tällä hetkellä ole kuin varaston täytteenä. Tästä ketjusta tuli kuitenkin mieleen niitä kokeilla nyt käytössä uudelleen, se sadesuojan uupuminen on vain ongelma.

Magnhild:

Lainaus:

Tällä hetkellä ovat " levossa" varastossa, ja käytössä Twinco.

Käytin ko. rattaita alkuaikoina vauvan ja 1,5 vuotiaan kanssa. Huomasin kuitenkin, että meidän isosisko jatkuvasti nukahti rattaisiin, ja ongelmaksi tuolloin muodostui tuo etupaikan liian pysty asento nukkujalle.

Meidän tavalliseen pieneen Opel Astra farmariin rattaat mahtuivat hyvin kyytiin, ovat helpot ja nopeat taittaa kasaan.

Rattaat ovat työntämistä ajatellen mielettömän hyvät. Kyyti on pehmeää, ja käänteleminen onnistuu yhdellä kädellä näppärästi. Tässä asiassa Twincot jäävät auttamatta heikommaksi.

Ostin siis Twincot juuri tuon isomman nukkumisen helpottamiseksi. Twincot ovat myös pienemmät kasattuina, joten nykyiseen tila-autoomme eivät nuo Twin Swievelit mahdu. Ostin TS:t käytettyinä, eikä minulla niihin ole kunnollista toimivaa sadesuojaa, sekin hieman hankaloittaa käyttöä. Miten tämän asian ovat muut ratkaisseet, olisi kiva kuulla.

Eli aikuisen kannalta nuo TS:t on paremmat, kapeat ja hyvät liikutella. Twincoissa kuitenkin tuo on tuo tärkeä makuuasento molemmille lapsille.

Hei!

Oletko siis myymässä TS-rattaita vai säästättekö tulevaisuutta varten? Olisin kovasti kiinnostunut :) Meillä ei tarvetta isomman nukkumapaikalle, koska poika ei nukahtele rattaisiin ;)

Ilmoittele, jos olet myymässä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tällä hetkellä ovat " levossa" varastossa, ja käytössä Twinco.

Käytin ko. rattaita alkuaikoina vauvan ja 1,5 vuotiaan kanssa. Huomasin kuitenkin, että meidän isosisko jatkuvasti nukahti rattaisiin, ja ongelmaksi tuolloin muodostui tuo etupaikan liian pysty asento nukkujalle.

Meidän tavalliseen pieneen Opel Astra farmariin rattaat mahtuivat hyvin kyytiin, ovat helpot ja nopeat taittaa kasaan.

Rattaat ovat työntämistä ajatellen mielettömän hyvät. Kyyti on pehmeää, ja käänteleminen onnistuu yhdellä kädellä näppärästi. Tässä asiassa Twincot jäävät auttamatta heikommaksi.

Ostin siis Twincot juuri tuon isomman nukkumisen helpottamiseksi. Twincot ovat myös pienemmät kasattuina, joten nykyiseen tila-autoomme eivät nuo Twin Swievelit mahdu. Ostin TS:t käytettyinä, eikä minulla niihin ole kunnollista toimivaa sadesuojaa, sekin hieman hankaloittaa käyttöä. Miten tämän asian ovat muut ratkaisseet, olisi kiva kuulla.

Eli aikuisen kannalta nuo TS:t on paremmat, kapeat ja hyvät liikutella. Twincoissa kuitenkin tuo on tuo tärkeä makuuasento molemmille lapsille.

Kiitos! Juuri tällaista halusin siis kuulla eli jonkun omakohtaista kokemusta. Kuullosti hyvältäkin vielä :) Meillä tällä hetkellä Twinetet vauvalla ja reilu 1,5v vanhalla ja ei tule mitään lenkeistä tai mistään, kun ovat niin raskaat ja joustamattomat työntää. Olen ajatellut myydä ne ja ostaa Twin Swivelit, joilla toivottavasti olisi helpompi kulkea.

Kertokaa ihmeessä lisää, jos kokemuksia myös muilta löytyy :)

...kun olen ymmärtänyt, että X-Adventuren maahantuonti (tai jopa valmistus) on lopetettu, jonkin valmistusvian vuoksi? Tai ainakin sen tuplamallin, jota suomessa on ollut yleisimmin?

Mulla ollut vajaa vuoden käytössä vähän yli 1,5v ekäeroisilla lapsilla. Ihanat vauvalle, tosi suojaisa nukkumapaikka takana kantokopan tai makuupussin kanssa. Vierekkäin istuttavia kokeiltiin, mutta heti isoveli kävi repiin kuomua pois päältä, mutta näissä saa isompikin matkustaa rauhassa. Tosi ketterät on kääntyvän etupyörän ansiosta ja mahtuvat kulkemaan. Renkaat hyvät ja isot, kulkevat todella hyvin hangessakin ja maastossa. Itse halusin juuri sellaiset rattaat, joiden kanssa jaksaa tehdä kunnon kävelylenkkejä.

Ihan pieneen tilaan eivät mene kasassa, farkkuun kyllä sopivat helposti. Etuistuin kallistuu vain yhden pykälän, joten ei ole nukkumiseen tarkoitettu, mutta kyllä väsynyt 2,5 v. on meillä siihen nukahtanutkin. Kamalan pitkä käyttöikä näillä ei mielestäni ole (tiesin kyllä etukäteen), sillä taakse ei mahdu enää kovin iso lapsi, mutta toisaalta kohta se isovelikin jaksaa kävellä ja pyöräillä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat