Vierailija

Kommentit (19)

päiväkodissakin sekä tytöt, että pojat leikkivät keittiöleikkejä. en oo ikinä ajatellukkaan ettei olisi poikien leikkiväline. tosin meillä pojat yhden uunin ovat jo hajottaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sai juuri leikkikeittiön, en malttanut odotuttaa sitä edes jouluun, kun aina piti mun kaappeja tulla kaivamaan. Nyt se päiviääin laittaa ruokaa, tänään just keitti " leivoskiusausta" kattilassa ja huusi muakin syömään. =).

Pienenä sillä oli kirppikseltä ostettu PINKKI tiku ja taku-yöhaalari. Varma hintti.

Heidän pojalleen EI IKINÄ laiteta päälle punaista, keltaista, oranssia tai muuta " tyttöjen väriä" . Heidän pojalleen EI IKINÄ osteta nukkea, eikä muitakaan " tyttöjen leluja" . Heidän poikansa EI IKINÄ tule tekemään mitään " tyttöjen juttuja" . Nämä olen kuullut vanhemmilta, poika on puolivuotias.

on jollain tasolla epävarma omasta sukupuoli-identiteetistään.

Ja lapsesta kasvaa terve ja sukupuoli-identiteetiltään tasapainoinen kun saa toteuttaa tasapuolisesti kaikkia puoliaan. Meillä pojalle tarjotaan tietoisesti näitä perinteisesti tytömpiä juttuja kuten hellat ja nuket koska ne poikajutut tulee luontaisesti kumminki. Ja hoivaamisen (esim nuken) harjoittelu on tosi tärkeää empatian kehittymisen kannalta. Ja itse näen työssäni lapsia joilla empatiassa on suurta kehittymättömyyttä ja usein nämä ovat erittäin maskuliinisten oloisten miesten poikia ....

t. ammattikseen lapsia kasvattava

että 99% maailman keittiömestareista ja huippukokeista on MIEHIÄ. Ja valtaosa heistä heteroita.

terv. keittiöpäällikön vaimo sekä myös leikkihellan joululahjaksi saavan pojan äiti

Meidän pojalla on se leikkikeittiö ja tykkää kovasti. Ei kyllä tullut mieleenkään mikään homous tuosta :D Aina tykännyt leikkiä kattiloilla ja kauhoilla. Iskäkin on kokki ammatiltaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat