Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mulle yli 20e ostos on jo iso ostos jota pitää miettiä. Hyvin me pärjätään mutta ei mihinkään ylimääräiseen ole rahaa. Yh ja opiskelut vaiheessa vielä, ehkö sitten joskus voin elää leveämmin minäkin...

Kommentit (5)

Ihan samaa mieltä olen, varmasti osaa arvostaa rahaa jos ja kun sitä joskus tienaa. Meillä on kirjastopäivät viikon mukavimpia päiviä eikä maksa mitään ja kirpparit kiertelen säännöllisesti. Hyvin pärjätään! ap

Ei vaan osaa törsätä. Lainalyhennyksiin menee suurin osa. Talo onkin maksettu 12 vuoden päästä. (Iso rantatontti ja uusi omakotitalo 45 km Helsingistä.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

yh ja opiskelija, ja kyllä se on ilon päivä kun kaupasta pääsee alle 20 eurolla pois ja silti on ruokaostokset kasassa. Ei mulla oo mihinkään tuosta vaan laittaa kahta kymppiä, ei nyt, eikä varmaan ihan kohtakaan. Oppiipa rahan arvon, jos joskus tulee aika, että sitä on enempi, niin osaa varmaan arvostaa ihan eri tavalla...sitä paitsi, kyllä se onni pitäisi musta löytyä muualta kun marketista.

Minä äitiyslomalla ja mies työtön. Mutta köyhempää oli mun opiskeluaikana, tää vanhempainpäiväraha on ihan luksusta siihen verrattuna. En mä kyllä osaa edes kaivata jotain tuhansien eurojen ruokapöytiä yms.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat