Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mistä syystä se haittaa / ei haittaa?

Sivut

Kommentit (28)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Homoja on ollut aina. Joinain aikoina se on ollut hyväksytympää kuin toisina. Kristinuskossa on paljon hyvää, mutta ei Raamattua pidä kirjaimellisesti lukea. Jumalan sanaa? Ehkä, mutta vahvalla inhimillisellä, kulttuurisidonnaisella, värityksellä.

Rakastaisin ja hyväksyisin hänet sellaisena kuin hän on.

Hieman minua kyllä surettaisi se, että vielä nykypäivänäkin saattaa joutua syrjinnän kohteeksi vain sen takia että on homo.

Itse en hyväksy homoutta, mutta se ei tarkoita, etten hyväksy homoa ihmisenä. Nämä on kaksi eri asiaa. Kyllä minä rakastaisin poikaani, jos hän olisi homo, mutta en silti hyväksyisi hänen elämäntyyliään.

Eli voi rakastua kumpaankin sukupuoleen, silloin rakastuu oikeasti IHMISEEN! Itse olen biseksuaali ja en koe sitä pahana juttuna, päinvastoin. :D

Homous on ihan yhtä luonnollista kuin heterous ja se ei todellakaan ole syntiä tai sairaus!

aukkoja joita ei voida mitenkään selittää. Sitten vaan kohautetaan olkapäitä ja sanotaan että täytyy vaan uskoa ja jumala vaan voi tietää jne. Mutta silti kehdataan ihan varmasti väittää, että tiedetään mitä jumala ajattelee esim. homoista.

Tuntisin tehneeni jotain hyvin perusteellista, hyvin varhaisessa vaiheessa väärin. Voisin hyväksyä ajatuksen, jos nyt jo näkisin pojissani jotain tyttömäisiä piirteitä (tyyliin tyttö väärässä ruumiissa). Mutta koska kummatkin pojat ovat hyvin vahvasti poikia, niin kyllä se sitten viime kädessä syy olisi minuna äitinä ja naisena, miksi poikani kasvavat kieroon.

Mulla on kolme poikaa ja saavat olla niin homoja kuin ikinä tykkäävät. Homoseksuaalien kanssa on muutenkin mukavinta. Johtuiskohan siitä, että saa olla kaltaistensa seurassa.

Otsikossa kysyttiin; olisiko se kauheaa? Ei se nyt ihan hirveän kauheaa olisi, mutta olisin kyllä surullinen.

Olen toki fiksu ja empaattinen ihminen ja tuen lapsiani elämän polulla, olivatpa he millaisia hyvänsä. Siispä nielisin suruni kauemmas ja kannustaisin lastani elämään itselleen luontevalla tavalla ja tulemaan onnelliseksi.

Hyväksyn ihmiset ja erilaisuudet sellaisena kuin ne ovat, ei siihen mitään tartte lisätä. Kyllä täällä maan päällä mahtuu olemaan kaikenlaiset tallaajat!

Totta puhuen ottaisin ihan mielelläni vävyn miniän sijaan. Ainoa ettei poika hankkisi mieskaverin kanssa todennäköisesti lapsia ja jäätäis ilman lastenlapsia (voidaan tietty jäädä muutenkin).

koska lapseni elämä olisi sairasta ja epäluonnollista. Hän ei saisi kokea perhe-elämää ja lastensa syntymää. Synnissä eläminen erottaisi yhteydestä Jumalaan.

Lapseni on minulle tärkeintä, joten en toivo tällaista.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat