Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

tuli tosta isovanhempien lahja-ketjusta tämmönen mieleen...

mun 7-vuotias sai aikanaan 1-vuotis lahjaksi 2 barbia mun kaverilta... =) ja joltain mun kavereilta sai sitten neljävuotislahjaksi semmosen palikkajutun, missä erimuotosia palikoita laitetaan koloihin.. =)

mut mun kaverin miehen vanhemmat toi 4-vuotiaalle lahjaks kerran 1000 palan palapelin..siinä hiukan oli pokassa pitelemistä.. =)

Sivut

Kommentit (99)

Junarata esim, ja ihan ne kulhot ja aterimetkin. Tulevat kyllä joskus käyttöön.

Pakko kyllä sanoa että tyttöni sai kummeiltaan 1 vuotislahjaksi McDonaldsin pienen pehmon... Silloin kyllä pyörittelin sitä ihmeissäni, mutta kummasti on sillä leikitty!!!!!

Ihmiset muistavat lapsianne mukavasti ja eikun valitetaan. Mikään ei kelpaa. Ja mitä ihmettä te valitatte ja surkuttelette jos saa vähän väärän ikäisen laluja. minulla on paljon lapsia lähipiirissä ja edelleen lapsettomana en aina ymmärrä kuka on 74cm ja kuka 90cm. Missä iässä leikitään junilla millon se on ehdottomasti out. suokaa nyt hieman arvostusta, kyllähän lapsianne sentää muistetaan. ottakaa mallia tästä mcdonalds-äidistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Lahja oli sinällään ihan hyvä ja on tullut käytettyä - nyt kun poika on tokaluokalla. Monesti meinasin jo antaa sen pois, kun tuntui ettei ole ikinä sopiva. Sinällään en siis pidä lahjaa pahana, mutta koko oli aika kaukaa haettu.

noita pari numeroa isompia vaatteita (itsekin olen osatnut joskus vastasyntyneelle jonkun isomman vaatteen just siks et kun kaikkia 60 cm ei aina ees ehi pitää vauval ku kerran ja sit ne jo menee pieneks)... just joku 120 cm haalari vauvana on melko huvittava...ja sen tyylisiä siis hain...

Niiden valmistus loppui kolmen kahvikuppisysteemin jälkeen (kun ei voinut ostaa kerralla koko sarjaa vaikka jemmaan jos ei kertaostona raskinu mulle luovuttaa niitä), toisesta sarjasta yhden kupin jälkeen. Ekat 7 vuotta sain aina hopealusikan. Arvaa onko lapsesta kiva tietää etukäteen mitä kummin paketista löytyykään?

Anoppi on legendaarinen " sopimattomien" lahjojen antaja. Antaa aika usein vanhoja tavaroitaan. Periaate on että lahja pitää olla, mutta sillä ei ole niinkään väliä sopiiko se lahjottavalle.

1-vuotislahjaksi lapsemme sai häneltä kaksi kangasnenäliinaa. Käytettyjä, pestyjä ja silitettyjä kylläkin. Niissä oli joku sarjakuvahahmo, joten anoppi oli säästellyt niitä lapsenlapsille. Kankaassa oli pinttynyt tahra, epäilin että verta...

Mutta 74 cm body vauvalle on oikein hyvä lahja, hyvänen aika. Eihän lahjan antajakaan tiedä aina milloin nähdään tai onko vauva isokokoinen (jos on, niin ko vaate mahtuu hyvinkin pian). En minä nyt koskaan osta mitään 56-62 senttisiä lahjaksi, koska niitähän jokainen on hankkinut ennen syntämää.

Mutta oma poikani sai kesällä n. 3 kk iässä (jolloin käytti kokoa 68) lahjaksi VAALEANPUNAISEN 56 SENTTISEN TALVIHAALARIN, että enempää vikaan ei olisi voinut mennä...!

Siinä nyt ei kyllä mitään erityisen omituista ole, kasvaahan se lapsi. Vaatteet toi lapseton kaveri ja me pohdittiin yhdessä että minkähän ikäinen käyttää noin isoja, en osannut sanoa minäkään :) Se oli jotenkin niin koomista kun oltiin molemmat täysin tietämättömiä. Laitoin hänelle kuvan 1-vuotiaana että hei, nyt ne 80cm kuteet käy :)

Kamalasti jännitti mikä se oli.

Olin 6. luokalla. Sain joululahjaksi barbin vanhemmilta. Vähänkö olin pettynyt. Eihän sen ikäset enää leiki barbeilla!

Vierailija:

Lainaus:

joka OIKEASTI oli oikeutettu vastaamaan tähän gallupiin.

Samoin 60 sai kyyneleet silmiin :-)

Itseäni ärsyttää ne 74cm vaatteet parivuotiaalle tms. Ja leluista sama juttu. Niitä nyt ei ole ollut kuin yksi, esikoiselle 1v lahjaksi sellainen joku ihan vauvalelu (siis ryömivälle lapselle tarkoitettu).

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat