Seuraa 

Onko kukaan kokeillut tuoretta inkivääriä pahoinvointiin ja tietääkö kukaan onko inkiväärin käytössä jotain riskejä?

Itse olen käyttänyt inkivääriä flunssan oireiden lievittämiseen ekan kerran muutama vuosi sitten ja eilen käytin sitä taas samaan vaivaan ja kuinka ollakaan, myös pahoinvointi häipyi melkein kokonaan tunnin kuluessa! Ja sama juttu tänään, alkanut pahoinvointi hävisi saman tien. Olen kärsinyt erittäin ikävästä pahoinvoinnista aamusta iltaan joka päivä jo yli seitsemän viikkoa joten tämä oli aika iloinen yllätys. " Valmistan" inkiväärini seuraavasti: pilkon pieneksi tai raastan noin puoli teelusikallista tuoretta inkivääriä ja sekoitan 1/4 teelusikalliseen hunajaa. Kippaan kurkusta alas ja perään kylmää maitoa. Se jopa maistuukin hyvältä ja raikkaalta!

Tutkailtuani tarkemmin neuvolasta saatuja oppaita ainakin yhdessä niistä sanottiin että kannattaa kokeilla inkivääriteetä pahoinvointiin joten ei kai siitä luulisi mitään haittaa masuvauvalle olevan? Huolehtija kun olen niin pakko kysyä olisiko jollain jotain parempaa tietoa asiasta. Kommentoikaa!

rosmariini rv 13+2

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat