Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miten siihen on suhtauduttu?

Mulla on huomenna sellainen tilanne, että olis yksi tunti töitä ja sitten vapaatunti (olen siis ope). Heti tän vapaatunnin aluksi pitäisi 3-vuotias viedä hammaslääkäriin (aikoja oli tosi vaikea saada). JOs vien lapsen ekaksi hoitoon, tulee kyllä TOSI kiire, joudun lopetamaan vähän aikasemmin ja ehtisin, jos hoitajat pukisi valmiiksi (en tiedä suostuvatko). Tai sitten otan tunniksi mukaan seuraamaan juhlaharjoituksia ja lähdetään sitten yhdessä hampilääkäriin rauhassa. Kumpikohan olisi parempi? Mitenköhän muut suhtautuvat lapsen tuomiseen? Lapsi osaa kyllä olla tosi nätisti ja söpösti.

Kommentit (11)

Mulla on ollut kumpikin lapsi mukana töissä ja kerran oli kuopus myös hammaslääkärissä niin, että istuskeli mahan päällä, kun hammastani paikattiin...

Toinen vaihtoehtohan on se, että ilmoitat aamulla, ettet tule pitämään sitä ysien tuntia, jolloin pomo on kusessa sen tunnin järjestämisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ala-asteella, oli mun opeilla aina joskus lapsia mukanaan, ja kivaa se vain oli!

Senkun viet vain! Meillä töissä on juuri ollut kahdenkin työkaverin lapsia. Sitten, jos lapsi olisi aivan kauhean vilkas, en veisi.

Enkä usko, että muillakaan on mitään sitä vastaan, kun on kyse vain tunnista. Hirvittää vaan jotenkin, kun olen joutunut olemaan lasten takia (ja omien sairauksien) takia pois paljon, että aina on jotain eirtyisjärjestelyjä:-(

Vaikka kaipa ne ymmärtää, että pienten lasten kanssa on tällaista.

ja jos teilä on ielä joku harjoitus niin hyvinhän siellä menee kun jotain tekemistä otat mukaan. Mun lapset on sillon tällön ollut mukana töissä (pidän jumppatunteja aikuisille ja lapsille), kuoroharjoituksissa, työväen opiston tunneilla, koulussa (kun opiskelin), yliopsitossa...oikeestaan vähän kakkialla..ja hyvin on pärjätty! =)

eihän se ole kuin tunti. Mullakin oli 2-vuotias toimistossa piirtämässä (ja keräämässä naapurihuoneiden tädit lepertelemään ympärille) vähän yli tunnin verran, kun miehelle tuli kesken vapaapäivän työasioita.

Esikoinen oli 2kk kun jouduin töihin äitini kukkakauppaan sesonkiaikana (jouluna). tein jouluasetelmia 24/7 vauva tissillä roikkuen.

Nykyisellekin esimiehellenikin sanoin ihan suoraan, tosin kyseessä oli hätäsectiolla syntyneet kissanpentumme, että tuon pennut töihin ja syötän niitä kahvitauoilla tuttipullolla jos eivät itse jaksa emoa imeä. Kyllähän se hieman katsoi pitkään, mutta kun en kysynyt, ilmoitin vain, että näin on näreet, piste, ymmärsi yskän.

Ei mikään mukava luokka, mutta ei niitä varmaan haittais, jos veisi yleisöä paikalle:-)

Mietin vain, miten pomo suhtautuu... Voin kyllä mennä luokkaan niinkin, ettei se näe, mutta kuulis varmaan jostain:-)

Mun erityisluokkalaiset ovat odottaneet koko syksyn, että toisin meidän 2-vuotiaan tytön näytille. Jos olet luokanopettaja, niin tietenkin otat mukaan ja jos joku toinen ope ihmettelee, sanot, että oppilaat toivoivat ja tämä oli loistava sauma toteuttaa toive :).

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat