Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (10)

katsokaa sitten tarkkaan miten hameenne laskeutuu ja jalkanne asettuvat jos jätätte pikkarit pois.

Olessamme taannoin lomalla Bulgarian Sunny Beachilla (jota en kyllä suosittele) näimme vajaa 20 v tytön, joka ajeli kesämekossaan ranta/hotellialueella sellaisella poljettavalla vempeleellä, jossa 4 pyörää, istuin aika korkealla.

Ja mikäs sieltä jalkovälistä vilkkuikaan ellei pimppi!

Jäin aivan sanattomaksi, vasta liian myöhään tajusin että olisi kai pitänyt juosta perään ja vinkata asioitten laidasta - en usko että hän ihan tieten esitteli tuheroaan. Miehellänikin jäi suu auki.

Tuorein tapa shokeerata.

Rinnat on roikkuneet jo niin kauan näkyvillä, ettei se enää ole edes varma keino päästä jonkun lehden sivuille ja takaa huomiota.

Siispä nyt on menty siihen, että pimpsa " vahingossa" vilahtelee, kuten ennen nännit.

Äärimmäisen yököttävää, mutta minkäs teet, ihmisiä kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse olen mennyt ilman alkkareita julkiselle paikalle kesällä 2002 oli lämmin ja olin juuri alkanut seurustelemaan avomieheni kanssa minulla oli valkoinen tiukka hame päällä ja jätin avokkini kiusaksi pikkarit pois. Menimme kauppaan ja keimailin miehelleni koko ajan joka tiesi ettei muuta ollut kuin hame päällä (no tietysti paitakin oli päällä) se teki mieheen kyllä vaikutuksen ja kotona siten... =) yllä siinä oli seksikäs olo ja salaperäinen, tapasimme mieheni kaverin kaupassa siinäkin oli sellainen jännä olo ei kaveri olis arvannut jos helman alle olisii katonut. Nyt kun muistelen niin en kyllä tiiä miksi tein sen vain sen yhden kerran ku siitä tuli meille molemmille hyvä tunne. No nyt ei kyllä valkoinen piukka hame mene päälle kun on tullut raskaus ja muitakin kiloja. Mutta jos vielä joku päivä vielä mahdun niin voisi miehen kesken kauppa/kyläily tai minkä vaan reissun yllättää ;)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat