Vierailija

Hämmästyin, kun tuttavan lapsilla(2 ja 4 v) on sängyssä petarit. Itse en ole koskaan törmännyt lasten petareihin, eikä huonekalukaupassa myyjä sanonut sanaakaan kun sänky ja patja ostettiin.

Olemmeko ainoa " petariton" perhe? Ja tarkoitan siis pieniä lapsia, en kouluikäisiä.

Kommentit (12)

Niinpä niin, omat selkäongelmani (jatkuvat) loppuivat uusien patjojen ja petarin oston jälkeen. Ihmettelin itse asiassa lapsille patjoja ostettaessa et onpa kovan oloisia :( ajattelin jotenkin, että lapsilla " pitää" olla napakat patjat, etteivät tukehdu mahallaan nukkuessa tms. Ilmankos molemmat nukkuu parhaiten meidän sängyssä. Ja muocitettu frotee on juuri sen patjan päällä, pelkkä lakana välissä. voi ei.

t:ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

No älähän nyt! Ei tämäkään asia niin ole, että kaikki ilman petaria nukkuvat saavat selkäongelmia. Seuraavaksi investoit sitten vaan lasten petareihin ja toivottavasti lapsetkin huomaavat sen ja alkavat nukkua hyvin myös omissa sängyissään :)

molemmilla hiphopin petarit.

a) vauvalle siksi että on helpompi pedata ja myöskin sen takia että se patjansuojus on siellä petarin alla (ei hiosta se muovi samalla tavalla kun on petari välissä)

b)isommalle siksi että ei mene itse patja pilalle jos vahoinko sattuisi ja myöskin " helppo" pedata

katso finlaysonin sivuilta

Mikään patja ei vaan ominaisuuksiltaan toimi oikein ilman petaria. Voi olla liian kova tai pehmeä. Meillä on pienimmillä sellaiset ohuemmat, oliskohan 3-4cm:n ja esikoisella varmaan jotain 6cm:n petari. Pahin on muuten sellainen ohut superlonpatja, joita kaikki liikkeet tuntuu olevan nykyään pullollaan ja myydään just lastensänkyihin...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat